kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sobota, junij 14

zdej pa še krave

Če ste se smejali, ko ste brali, kako sem v Ekvadorju pasla ovce, potem se boste danes metali po tleh... Pred nekaj dnevi me je poklicala prijateljica iz Bohinja z majhno prošnjo, željo, ali pa morda idejo... in sva šli... danes ob pol 6 zjutraj z Nemškega Rovta v Bohinju sva skupaj z nekaj domačini odgnali 37 krav v planino Pečana... ja, prav ste prebrali. krave sva gnali v planino. hehe, smejala sem se dva dni prej, smejala sem se še danes in temu se smejem še sedaj. Ampak veste da je bilo prav zanimivo in čist kul. Motila me je samo zgodnja ura, ampak preživeli sva tudi to. štiriurna hoja do planine je minila res hitro, na srečo je bilo za nazaj poskrbeljeno za prevoz.
In ker je s planine Pečana samo 20 min do vrha Ratitovca, sva se odpravili še tja. Dobra izbira, razgled je fantastičen, motili so naju samo oblaki in veter.

Oznake: ,

1 Comments:

  • At 16/6/08 21:50, Anonymous Anonimni said…

    a veš kako ločiš bohinjko od krave?

     

Objavite komentar

<< Home