kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, junij 11

ja... še zmer sm živa

hja, spet me je mogu nekdo spomnt da obstaja tudi nek blog k naj bi bil moj... hehe

no skratka, v mojem življenju nič pretresljivo novega. Edino moje kolo sem letos postavila na stranski tir. kar se seveda pozna na kondiciji, ampak kaj, ko vedno najdem razlog da ne morem na kolo (največkrat je razlog ta, da čakam da si kupim novega). Ampak pa zato več hodim v hribe, in je res ful zakon. Par dni nazaj sem šla celo prvič v življenju okrog Bohinjskega jezera. Po lovčevi poti je naokoli 'bohinka pelala dva bauharja', ampak je bil tri urni sprehod kljub temu, da nas je vmes dvakrat ujelo rahlo rosenje, odličen. Plan je padu: zadnji vikend julija gremo na Triglav, od zdej naprej pa če se bo le dalo enkrat na teden v kakšen hrib. če se kdo hoče pridružit posadki, je več kot dobrodošel...
Aja, sicer pa tudi z mojim kolenom vse po starem - še vedno me boli, tako da tek avtomatsko odpade. Ker sem trmasta in ne morem bit pri miru pa zaenkrat še toleriram hojo navzdol. Aja, in ugotovila sem zakaj me v Peruju ko sem sestopala iz Machu Picchu in podobno ni bolelo koleno... razlog tiči v protibolečinskih tabletah, ki sem jih jemala zaradi prsta.... Sem pa napredovala - konec julija začnem s fizioterapijo :)
aja, letos spet enkrat tedensko odigram eno urco tenisa, in ja... čez 15 minut mam tenis... in ja, tud tam me včasih boli koleno ...
aja, in jutri v Poletu izide bojda ena moja reportaža iz severnega Peruja... tko da jutr še pred službo vsi obvezen obisk v trafiko po najnovejše Delo!

Oznake: ,