kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, marec 16

Otovalo

Otovalo je sredisce artesanije Ekvadorja. Mestece na severu Ekvadorja zazivi se posebej vsako soboto, ko se ne samo trgi, ampak tudi ulice napolnijo s stojnicami vseh moznih prodajnih artiklov. (opazam da mi slovenscina ne gre vec tako dobro izpod rok, tako da se oproscam za kaksn kiks).
Vceraj je bila trznica samo na enem izmed trgov, vse prazno, turistov skoraj nic in ob 4 popoldan so trgovci se zmeraj trdili da sem prva stranka in da mi res bodo spustili ceno samo da kaj prodajo. In glede na to, da sem tale Otovalo cakala ze dva mesca in se sparala z vsemi vecjimi nakupi, jim kaj dost niti ni blo treba tezit (ampak ja, barantam pa se zmer). Prvotni plan je bil ravno zaradi trznice tak, da pridem v Otovalo tik preden se z direkt busom spustim nazaj proti Limi, ampak vseeno sem se na koncu morala znajt drugace. Takoj mi je bilo jasno, da bo moj nahrbtnik premajhen in sem si ze kupila dodatno torbo. To sevda pomeni, da bom mogla dodatno tezo nost okol se dva tedna, ampak OK, upam da ne bo vecjih problemov.
Po vcerajsnjem uvodu pa danes nizki start. Z Nadine (ja, v Otovalu sva se spet srecali, potem pa dokoncno vsaka po svoje) sva sli najprej pogledat na mercado z zivalmi.. spet en kup prasicev, prascikov, ovc, krav in bikov. Zanimivo! Nato sprehod cez trznico s hrano (sadje, zelenjava, meso, ribe in vse kar bi in ne bi jedli...) in prek vseh turistov in ovir sva uspeli priti tudi do predela z artesanijo. Hamace, prti, torbe, hlace, puloverji, kape, rokavice, zapestnice, ogrlice, lesene maske, piscalke, slike na usnju in papirju... vse mozne barvne kombinacije, vzorci, materiali... ni da ni...ogromno ogromno stvari, vse po svoje lepo, in jaz bi seveda kupila kar vse, ce bi le bila malo blize in ce bi imela to vse potem kam za dat. Nekje se je blo na koncu vsen treba vstavt z nakupi ce hocem vse prtovort do letalisca v Limi. (Glede na to, da v Atlanti baje moram nabrat se par stvari, pa upam, da mi bo na Brniku ze kdo pomagal.)
Jutri greva se na eno turo po okoliskih vaseh, da v zivo vidiva kako poteka izdelovanje vseh teh tekstilij, v ponedeljek navsezgodaj pa jaz sibnem proti jugu.


Oznake: