kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, marec 13

Quito

Quito me je cist navdusil. Se mi zdi da sem nasla drugo mesto (izven Slovenije) v mojem zivljenju, v katerega sem se kr mal zaljubila (prva je seveda Lizbona). Prav nic ne bi mela proti ce bi lahko tukaj ostala mal dlje ali prisla se kdaj. Ze prvi dan, ko sem se sprehajala po starem delu mesta sem bila cist navdusena. Mesto, ki lezi v narocju vulkana in hribov je res fantasticno. Malo spominja na Cuzco, kar pa ni nic cudnega, saj je bil hkrati s Cuzcom prestolnica Inkovskega imperija in nato eno izmed prvih mest, ki so jih na inkovskih rusevinah zgradili konkvistadorji. Dalec najlepsi del mesta zame je Plaza San Francisco.. ogromn trg, zelo enostaven, prazen, brez velkega vodnjaka ali kipa na sredini, kar je ponavadi najti na vseh trgih po juzni Ameriki. In ravno zato mi je tako vsec. Ker je velik, prostoren, preprost, odprt, pa hkrati prijazen in nekaj posebnega. Ob trgu pa seveda samostan in cerkev Sv.Francisca. No u galvnm vse skupaj da zelo prijeten vtis. Quito ma seveda tud nov del mesta, ki ni prav nic posebnega, pa se en del mesta, ki se imenuje Mariscal oz. 'Gringotown'. Tam je namrec najvec hotelovc, restavracij s hrano z vsega sveta in kavarn v stilu evropskih mest. Ampak ker to mene tukaj pac prav nic ne impresionira in ni razloga zakaj bi se potikala med takimi kafici, sem se nastanaila v starem delu mesta, kar je bila super odlocitev. Quito pa ima kot glavno mesto seveda tudi en kup zanimivih muzejev. V povprecju obiscem ene dva na dan. Vceraj Museo nacional de Banco central s predkolumbovskimi artefkti in nekaj sodobne umetnosi, pa potem se Museo Amazonico z razlago o kulturah v ekvadorski Amazoniji. Danes dopoldan sem bila v muzeju slikarja Oswalda Guayasamina, ki me je ravnotako s svojimi deli cist navdusil. Ful ful nore slike!!! Popoldan pa se mestni muzej, ki pa v bistvu se ne tice samo mesta in je tud ful fajn za vidt. Skratka, mal sem zasla med muzeje, ampak ja tukajsnji muzeji so nekaj cisto drugega kot v Peruju. Tukaj so muzeji dejansko dobri. In ja, seveda sem med vsem tem potikanjem med muzeji ugotvila, da bom mogla kmal domov.
Ampak OK, ostajata mi se dva tedna, ki jih mam namen izkoristit do konca. Bom pa mogla mal bolj hitet zdele kaksen teden ce si hocem privoscit vsaj kaksen dan ekvadorske plaze. Jutri odhajam v Otovalo, kraj z najvecjo trznico v Ekvadorju.

Oznake:

1 Comments:

  • At 14/3/08 11:35, Anonymous Anonimni said…

    Joj ... kaja kok ti zavidam ... pa gledam tele slikce ... jz pa cepim tle v sluzbi ... 8 ur na dan ... to tok zlo ni zame ... ;)

    Sem pa vesela, da uzivas! Uzivaj se za nas ... in se kmalu vidimo ... ;)

    Sandra, ki bo kmal diplmirala se na OEiKA :P

     

Objavite komentar

<< Home