kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, maj 11

še sm živa

ja vem, že zelo zelo dolgo sem doma in skoraj tako dolgo se nisem oglasila... In ker ste me na to nekateri opozorili, tukaj samo kratko sporočilce za vse prebiralce tegale bloga:
stvar je zelo enostavna: nimam časa, ko pa ga imam, se mi pa niti približno ne da posedati pri računalniku. In zdi se mi, da ob tem sončnem vremenu in vsemu, kar se lahko počne zunaj, to ni tako težko razumeti.
Ampak če povzamem, kaj se je zgodilo oz. kaj sem počela v mesecu kar sem doma:
- osmica na Krasu
- Portorož in Piran
- 4 dni na morju (Rovinj & Fažana)
- prvih 200 km na kolesu
- začela delat (tokrat polni delavnik, ampak samo nadomeščanje porodniške) - ampak sem zelooo vesela in delo je super
potem pa še precej sprehodov in kavic, pa vmes kak ne preveč visok hrib, pa malo sem vrtnarila, pospravljala, mal tud počivala, mela kakšn sestanek, pa en malo smo tudi žurali in seveda, začela se je sezona piknikov... u glavnm življenje laufa 100 na uro, imam se fajn, še bolje pa bi bilo če bi imel teden kakšen dan več :)
In ja, zadnje na dnevnem seznamu je pač tale blog in internet in vse kar paše zravn... verjetno zato tudi še vedno ne morem obljubiti kdaj bomo skupaj pogledali fotke...

Oznake:

2 Comments:

  • At 17/5/08 12:50, Anonymous Anonimni said…

    Pozabla si na Simonino dekliščino!

     
  • At 10/6/08 00:22, Blogger Mitja Gorec said…

    Čao Kaja , he sem odkril tvoj blog, ni slabo , lepe slike dobri zapisi. skratka cool.
    Pridno vrtnari in piknikuj še naprej.
    m

    http://www.ednevnik.si/entry.php?w=ggmitja&e_id=63533

     

Objavite komentar

<< Home