kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, marec 27

back to Lima

Po enem mesecu in pol sem spet v Limi. Zadnje ekvadorsko mesto je bil Guayaquil. Tam sem se v bistvu mela namen ustavt samo prehodno in zamenjat bus, na koncu sem pa vsen se odlocila da tam ostanem en cel dan. Guayaquil je najvecje ekvadorsko mesto, ki lezi ob morju oziroma tik ob reki Guayas. Vzdolz reke je ful lusna razgibana promenada s parki, razglednimi stopli, mosticki, botanicnim vrtom, soping centri.. hodis hodis dokler po slabih 2 km ne prides do konca. in tam se lepote mesta sele zacnejo. najstarejsi predel mesta Las Peñas lezi na hribcku in pisane stavbe na ozkih tlakovanih ulicah so me mocno spominjale na lizbonsko Alfamo, s svojo lego nad reko vred. Le da tukaj nimas obcutka da se vse podira, ampak se vse obnavlja. Res je ful lepo in ob soncnem in vrocem vremenu se je bilo prav prijetno sprehajat. Ko sem zi mislila, da sem videla vse cudovite stvari v Ekvadorju, sem na koncu naletela se na to cudovito cetrt, res neverjetno.
Naslednjega dne pa sem se ob 11.30 usedla na super comodo royal bus. Cakala me je voznja prek cele severne obale peruja do Lime... 25 ur. Z zalogo knjig sem se vsedla na svoj udobn sedez (sedezi na letalu se ne morjo primerjat s tem luksuzom tukaj.. res udobno kot doma na kavcu), ampak ker je bil bus precej prazen in je bilo v njem tudi nekaj mladih, sem se odlocila, da pa ne bom celo pot brala in sem se presedla k enemu ekvadorcu, ki je sedel pred menoj. In potem je pot minila res ful hitro, smo mal poklepetal, mal bral, pa kaksn film so zavrtel (itak so bli spet sami brezvezni filmi), pa za jest so nam dal ene parkrat, pa vmes smo spal. Minilo je v bistvu kar precej hitro. Tip iz Ekvadorja je bil v bistvu zlo zanimiv in zabavn, ampak zarad dolocenih problemov v svojem lajfu se je enostavno odlocu da gre poskusit sreco v Buenos Aires. Ampak ker je moral prespat v Limi, sva si skup poiskala hostal in zvecer sla prevert se nocno zivljenje. Zur je bil kar zanimiv, ampak ker smo dokaj zgodaj zacel, smo vsen ob 3 ze spal. Evo, dans je sel Xavier naprej v Buenos Aires, jaz pa sem se odlocila, da bom zadnja dva dneva tukaj res prezivela bolj ko ne sama, v miru, z nekaj muzeji verjetno, pa se zadnjimi slastnimi jugoti v senci, na popoldanskem soncu, ob opazovanju oceana pod pecino Mirafloresa.
Aja, pa se to, na busu sem ugotovila, da sem se spet zakalkulirala pri datumih. Tako mi ostaneta v Limi se cela dva dneva. Ves cas sm misla, da odletim v petek ponoc, ampak v bistvu sele v soboto. Ce pac enkrat na mesec pogledas na koledar se rado zgodi da ti kaksen dan vmes zmanjka ali preskoci...

Oznake: