kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, marec 3

Baños

Baños je se eno turisticno naselje, ampak ni tolk turistov kot je turisticnih agencij ki ponujajo vse mozne adrenalinske sporte (rafting, kajak, mountain bike), pa trekinge in plezanje, pa seveda obisk vulkana ponoci. Turistov trenuto manjka zaradi vulkana, ki zadnjih 9 let malo strasi nekatere turiste. Ampak trenutno drugega kot pepela v zraku ni, je pa zanimivo dobit turisticni zemlejvid mesta z oznacenimi tockami evakuacije. Od vseh adrenalinskih sportov sem danes samo rentala kolo in se z njim zapeljala do slapov v blizini. Nadine se je kolesarjenju zaradi manjsih zdravstevnih tezav odpovedala tako da sem se po nekaj dneh spet potikala sama. Pot je bila kar zanimiva, na vrhu kanjona, v katerem se je vila rjava reka. Na drugi strani kanjona kar nekaj slapov, dvakrat sem stopila s kolesa in se sprehodila do dna kanjona, preckala reko in si od blizu ogledala slap. Toliko slapov, kot sem jih videla v zadnjih dveh mesecih nisem videla prej v celem zivljenju ampak vseeno me vedno znova impresionirajo, sploh nekateri, ali zaradi njih samih ali zaradi okolice tropskega cvetja in pojocih pticev. Danes sem videla dva taka. Za pot nazaj do Banosa sem si izbrala nekaksen mini tovornjak, ki kar caka turiste, da jih zapelje nazaj v mesto. Ker v Banosu nisem bila tako utrujena kot pri zadnjem slapu, pa sem se s kolesom zapeljala se malo po okoliskih hribih in si ogledala Baños se z vrha. Vse skupaj je bilo res kul in prav fajn mi je blo bit spet mal sama, ko se ti ni treba ozirat na nikogar, ko gres samo tja kamor ti pase, ko je mir, tisina... zakon!
Zaradi vseh turisticnih lastnosti Bañosa sva se z Nadine odlocili da vse ostale treke in ture spustiva in jutri sibneva v dolino... proti Amazoniji. Tisti pravi, kjer se nabirajo vode ki nato tecejo v Amazonko. Jutri greva najprej v Teno, ce bo sreca pa se isti dan naprej malo po jungli in malo s kanujem do enih lodgev v selvi (jungli). Odvisno od tega, kako bo v teh lodgih. To so majhna naselja ekoturizma v selvi, z neakterimi upravljajo prisleki in tujci - in ta so seveda fensi smensi z vso mozno elektro opremo, z drugimi domacini iz selve. In medve greva seveda med domacine - prvic zato ker nocem dajat denarja v zepe tujcem, drugic zato ker ne rabim elektro naprav in tople vode v jungli, tretjic zato ker sem tu zaradi domacinov. No ja, v bistvu ne vem kako je z elektro opremo in toplo vodo v teh lodgih kamor greva, ampak predvidevam da racunalnika in interneta ni, tako da, ce se par dni ne oglasim... v jungli sem in odkrivam kaj pocnejo tamkajsnji domacini, v reki iscem zlato, preucujem ptice in opice, ali pa samo lezim v hammaci med dvema drevesoma...
sedaj pa grem na zasluzeno relaksacijo v terme...

Oznake:

1 Comments:

  • At 7/3/08 14:08, Anonymous Anonimni said…

    Tvoji podvigi so opisani v Gorenjskem Glasu:)

     

Objavite komentar

<< Home