kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, marec 2

Parque Nacional Cajas


Vcerajsnji izlet na podezelje se je izkazal za prav nic podezeljskega. Z Nadine sva pristali v mestu, ki je bil sicer malo manjsi od Cuence, ampak tudi precej grsi. Tako sva se dokaj hitro odpeljali naprej do naslednje 'vasi' in prisli v se malo manjse mesto, ki pa sicer slovi po zlatu in srebru. Iz vseh his, iznad vsakih vrat izobeski 'Joyeria' (zlatarna), v izlozbah pa lezece in visece zlato in srebro za vsak okus. Meni so bili seveda najbolj vsec izdelki oplemeniteni se s kaksnim zlahtnim kamnom, od katerih sta bila najbolj pogosta lapizlasuli in rdeca skoljka spondylus. Res ful ful lepo, ampak tud ne pretirano poceni, ampak eno malenkost sem si vsen prvosla.
Zvecer sem sla v druzbi nekaterih, ki Cuenco ze bolje poznajo odkrivat tukajsnje lokale. Lokalcki ful lustni, disko mi je bil tud kr kul, ampak se pa zur tud priblizno ne da primerjat s Cuzcom (pomojm da manjkajo Argentinci in njihova salsa).

Zjutraj je blo treba vstat. Ob 8 sem sla na turo v Parque Nacional Cajas. Dan je bil cudovit, ze zjutraj se je izza oblakov zacelo kazati sonce in baje da po nekaj tednih se nam je obetal res ful lep dan. In bilo je enkratno. Park je enostavno cudovit. Lezi dokaj visoko, tam nekej med 3.000 in 4.000 metri, kar pomeni, da je vegetacija bolj borna. Ampak to niti ni pomembno, tista vegetacija ki je, je ravno pravsnja, da kraj naredi izjemen. Ampak glavno vlogo pri vsem tem igrajo jezerca. V parku je 235 jezer z velikostjo nad 1,5ha vode, poleg tega pa se enih 100 manjsih. Vsa jezera so povezana s potocki, vecina ostale povrsine je pa precej vlazne travi podobne zadeve... 3 urni sprehod skozi park je bil res fenomenalen, razgledi na vse strani, hribi in doline, jezera in pa tudi nekaj gozda tam malo nize. Skratka, spet sem cist navdusena nad vso to 'Pachamamo'. Za konec pa smo odsli se v eno fenci smensi restavracijo, kjer sem, ne boste verjeli jedla postrv. In moram priznat, da tokrat sploh ni bila slaba, morm ko pridem domov se enkrat probat nase postrvi, mogoc mi bodo pa zdej ze vsec.

Jutri zjutraj odhajam naprej proti severu. Z Nadine greva v Baños, pa se nisva cist prepricane, al bova mogle zarad ponovne aktivnosti nekega vulkana ob poti (se je zbudu ene tri tedne nazaj baje) nardit mal daljsi krog al bova lahko ubrali ta hitro, 7 urno varianto.

Oznake: