kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

petek, februar 19

na poti v Jordanijo

Tako, zaenkrat imam Sirije dovolj.. dalec od tega da sem se je navelicala , se dlje od etga, da sem videla vse, ampak glede na preostanek casa in moje zelje, se je treba kdaj cemu tud odpovedat.. v dobro cesa drugega...

Danes sem bila na slovitem Qalat`al Hosn oziroma Krak des Chevaliers v okolici Hame - ogromen grad, ki je, tako kot marsikaj v Siriji, prehajal iz enih do drugih lastnikov tako kot celotno okolje. Ta grad velja za enega najbolje ohranjenih k\gradov krizarjev, ki so ga nato seveda zavzeli arabci in okrog njega zgradili se eno obzidje, tako da gre zdaj skorajda za grad znotraj gradu. mene so cist navdusli ogromni prostori polni velikih kamnitih obokov, kjer se pocuti clovek res tako zelo majhnega... prav nic vecja nisem bila na vrhu visokih obrambnih stolpov, kjer sem se kar mal ustrasla sunkov mocnega vetra (zares mocnega! - mislim da v Sloveniji bi ob takem vetru zaprli dostope na nezavarovaen ploscadi). se dobr da nism pr tanajbl suhih in lahkih in me vsen ni mogu odpihnt med zelene grice Sirije. Ja, to je se eno presenecenje zadnjih dni. ne vem zakaj, ampak jaz sem imela v glavi da je Sirija bolj ko ne ena sama puscava. kako zeloooo sem se motila! Kar sem je do zdaj videla bi samo za Palmiro in morda notranjost lahko rekla da to drzi. tu pa povsod naokoli zelena polja, polna zita, pa sadovnjaki in nasadi oljk. kamor seze oko, vse zeleno, zeleno zeleno - mam prav rada to zeleno :) le tam na koncu se zeleno spremeni v hribovje, ki ga redko porasca nizko drevje in grmicevje. v soncu se ziva zelena barva kar blesci in res je cudovito. ne pretiravam!

no ampak da se vrnem k zacetko danasnejga posta. danes tocno ob polnoci naj bi se na busu odpeljala direktno v Aman, prestolnico Jordanije. iz amana mam namen tud prav tako hitro krenit se malo bolj na jug, v eno od manjsih mestec, od tam pa v resnici zacnem odkrivati to drzavo - ki pa naj bi resnicno bila bolj puscavska... v Sirijo se pa vrnem na koncu se za zadnjih neakj dni tavanja po Damascu, tako da tole niti ni popolno slovo od Sirije, sam vmes bom skocila k sosedom na dopust :)

pa se to> da se en obste razvadl ker sem bla v zadnjih dveh dneh tako zelo pridna z mojimi posti... morm zabit cajt tm do polnoci v enem majhenm kraju kjer se nc kej posebnga ne dogaja, se ta pravega souqa (trznice) nimajo in sem vse ulice ze 5x obhodila, povecerjala (in mimogerde ponovno naletela na Nizozemca iz Pamire - ja tud Sirija je majhna), si prvosla sladico (ja tuki so vse tko dobre da se jim res tezko uprem), pa potem se sveze stisnjen sok iz pomaranc - mnjaaaamiiii... ja, res mi ni hudega :)

Oznake:

1 Comments:

  • At 19/2/10 21:17, Blogger Unknown said…

    jest kr mau potujem s tabo...si te čist predsavlam kako ti tiščivo piškote in kokakolo v roke hehe.
    moje okrevanje napreduje, še zmer mal šibka, ampak ko prideš nazaj bom lah že skakala gumitvist. uživej in nas razveseljuj s svojimi zgodbicami ;)
    *k.

     

Objavite komentar

<< Home