kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, februar 18

hamam

torej... ko sem ze hotla zapustit net brez osvezitve bloga, ker enostavno stvar ni delala, se mi vseeno ob zadnjem poskuso posrecill bravo Sirija!

trenutno sem v Hami, se enem mestu v Siriji. in pred kako uro sem se vrnila iz hamama... zanimiva izkusnja morm rect.. ce sem morda pricakovala miren prostor, kjer se zenske posvecajo sproscno umivanju in pocitku, sem ibla zelo presenecena. v tisem malem hamamu sredi hami me je namrec presenitilo vrescanje in glasno govorjenje. v bistvu bi glede na razpolozenje haam - javno kopalnico - se najlazje priemrjala z nasim letnim kopaliscem. s to razliko da v hamamau ni bazena in da je ob dolocenih urah vstop dovoljen zenskam, ob drugih urah pa moskim. izjema so majhni otroci, ki se seveda lahko pridruzijo komurkoli. in potem je tu se hrana in pijaca in nisem jim uspela dopovedat da sem sita in sem mogla spet iz vljudnosti jest neke sicer zelo okusne piskote in piti kokakolo... ker nisem mela pojma kaj naj tam sploh pocnem in kako s\vse skup poteka, in ker nobena ni znala anglesko, sem mela kar mal problemov in verjetn sm zgledala prov zares smesno in tud pocutila sem se ko marsovc na zemlji... no ok, pa mi je vsen uspelo ugotovit kaj naj bi bila savna in zakaj so mi ob vstopu v roke porinili zajfo, malo krpo in skledo. tam v eni od manjsih temnejsih sob (kli za razliko od ostalih ni modernizirana z elektricnimi lucmi) sem nasla svoj mir, svojo pipo s toplo vodo in star kamnit `ceber`. ma je blo prov fino! in bi kar tam sedela in sedela, ampak nisem bila dolgo sama... ze je bila guzva pri pipi, me je pa ena od gospa prosila, ce jo zmasiram po hrbtu. ob prvem zacudenju sem seveda z veseljem privolila in morm rect da mi je blo prov zelo zelo fajn se it maserja tam na kamnitih ploscicah hamama. in morda sem koncno lahko nekomu vrnila za vse tiste piskote in caje in ne vem kaj vse kar mi tu vsi ponujajo...

1 Comments:

  • At 25/2/10 22:19, Blogger brigita said…

    Ja tile hamami so čudni, se mi zdi da ima vsak drugačno izkušnjo, ampak je zmer tko mal čudn. Ko sva bla v turčiji mi je ena koegica povedala kako je blo v hamamu in se potem rajš nisem odločila, mi je blo potem žal da tega nisem probala, tako da lani v maroku sem pa res hotla to probat. Ja sem se tud čudn počutla, k sploh nisem vedla kako in kaj. Sem pa šla prov v enga takega k tam dobiš svojo gospo k te umije (zdrgne z eno osto žajfo, pa polija z vodo), pa je blo to tud vse prej kot umirjen, nč nobene banje, še lavorja ne, kr tm na tleh ležiš na eni plastični preprogi, da te kam ne odplakne ko te gospa zalije z vodo.Hecna izkušnja, sploh ne vem če mi je blo všeč, ampak to moraš probat, če imaš že priložnost.
    Lp,B

     

Objavite komentar

<< Home