kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

petek, februar 27

Santa Clara - Cienfuegos

Evo takole, trenutno sem v Cienfuegosu, na juzni obali Kube. Mestece je prav simpaticno in nasploh zivljenje mi je kar vsec. Zabava, vrocina, obala blizu, ni da ni. No in v Cienfuegosu sem srecala Ano in Damjana (z Ano sva bili sosolki na faxu). potem ko so me prvo noc nastanili v eni sobici z zrukano posteljo pri treh gejih sem se naslednejga dne preselila v caso kjer sta tudi Ana in Damjan, kjer kraljujem v ogormni sobi za isto ceno. In odlicno kuhajo! vceraj smo vecerjali jastoga! Slastno, odlicno!!!!
Vceraj smo cel dan razlezavali na plazi in bilo je sicer odlicno, amapk nisem ravno tip za polezavat, tko da nekej sred dneva mi je blo ze mal zal ker sem postajala vedno bolj lena. Tud plaza sicer ni bla lih s kakega velikega plakata, ampak je vsen pasalo pocit v sencki, s kokosovim orehom v roki in se namakat v karibskem morju. Drugace pa tukaj tudi zvecer veliko zabave. En vecer smo se odlocil tko skupinsko poskust zabavat tako kot kubanci, se pravi sli smo v eno trgovino, oz. bar in kupili flaso ruma. Ampak ker vsen nismo ravn Kubanci, smo zravn kupil se 2 l nekaksne lokalne kokakole. Za vse skupaj smo dali 4 CUCe kar je manj kot 4 Evre... Srecal smo tle tud kr nekaj SLovencev, tko da ja res nas nikjer ne manjka. Smesno pa je, ko te lokalec predstavi svojim prijateljem turistom, in mal govoris v anglescini, dokler na vprasanje Where are you from ne odgovorijo Slovenia...
Danes sem si pa zelela ogledat El Nicho, slap in jezercev Sierri de Escombraz, ki naj bi bil vreden ogleda. Zgodba pa se je mal zakomplicirala ker sem zvecer prisla prepozno do agencije, ki je bila ze zaprta, ampak sem hotla poskust sreco in zjutraj enostavno ujet bus. In glej glej, ravn dans busa sploh ni blo... Ampak ker verjamem, da je vse za nekaj dobro verjamem, da bom tudi danasnji dan dobro prezivela. Malo naokoli in mimogrede bo vecer. V el Nicho grem pa lahko se vedno jutri, ampak niti ni med mojim top ogledi, tako da tudi ce ne, ne bo nic narobe.
Odlocili smo se, da v Cienfuegosu ostanemo do nedelje, ker je v soboto baje tu neka velika zabava na trgu in je pac ne bomo izpustili, v nedeljo pa z Ano in Damjanom odhajamo v Trinidad.
Ker si mesta sama niso prav posebej razlicna, ulice povsod skoraj identicne, sicer ni ravn pomembn kolk casa kje ostanes, ampak tale Cienfuegos je sigurno manj turisticen kot Trinidad, tko da ostajam malo dlje tu.
In danes ni ravno dan za pisanje, tako da se orpavicujem, sem se vam sam na hitro javla, zdej pa morm it ker me caka druzba...

Y PARA TODOS QUE NO ENTIENDEN EL ESLOVENO: CUBA ESTA UN MERAVILLHO DE CIUDADES Z PERSONAS. talvez quando regreso a mi pais escrevo algo en espanol o ingels tmb.

Oznake:

3 Comments:

  • At 28/2/09 13:03, Anonymous Anonimni said…

    Pojdi v Havano, bojda se po ulicah sprehaja EL KOMANDANTE...
    Drugace pa v dezeli nasi nic novega. Tudi naši komandanti si navkljub vsevečji brezposelnosti in dragemu življenju še vedno sprehajajo po ulicah in se smehljajo kjerkoli jih zabeleži kateri izmed fotografov DELA, DNEVNIKA...

    LP, ALeš in Voranc

     
  • At 28/2/09 13:40, Anonymous Anonimni said…

    ojla kaja, vidim da uzivas:-), tut tukaj mamo koncno nekaj toplega soncka; nekaj napotkov; ce bos mela v trinidadu cas si oglej parque el cubano (izlet s konji), ne pozabi probati guarapo; sok iz sladkornega trsa in poisci bar Canchancaro, lepo se mej se naprej!! cauc

     
  • At 28/2/09 13:44, Anonymous Anonimni said…

    to sem bla jest mimgrede:-)
    lep pozdrav; matej,meta,gasper, katja

     

Objavite komentar

<< Home