kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, februar 21

Madaba & Kings highway to Petra

Jordanija... nocna voznja je bila, ce odstejem dejstvo, da smo startali eno uro prepozno kar ok... na meji seveda dve uri formalnosti... pregledat vse potne liste in vse kufre v busu pac traja. Ampak ok, prvi vtis o Jordaniji zelo pozitiven, s kombi-busom iz glavnega mesta v Madabo, tam pa dozivim en manjsi sok> po dokaj redkih turistih v Siriji je tukaj ves cas na vidiku vsaj eden... druga stvar so cene, ki so seveda po turisticno navite (ce jih priemrjam s Sirijo). Ko sem oboje sestela, sem se odlocila, da Jordanijo zapusti po najhitrejsi mozni poti (ko si ogledam nekaj nujnih stvari)

Ampak ok, v hotelu ze na recepciji naletim na enega tipa ki se ravno meni za turo do Mrtvega morja... zaradi prakticnosti se zmenva da greva skup - najameva taksi in soferja in ta naju je potem res lepo cel dan vozil naokoli in cakal in spet vozil... Najprej iz Madabe na Mont Nebo, potem do Mrtvega morja, kjer sva se za kratek acs namakala v rekorno slani vodi. Res smesen in nenavaden filing lebdeti na vodi, ko v bistvu sploh ne mors plavat. Ker se nama res ni zdel da bi placevala 15 E za dostop do plaze, sva se sla robinzona in francoza in sla k vodi na drugi strani ograje... se mi zdi da je bila odlocitev prava, ker ni bilo zive duse, zastonj je bilo pa se bolj pristno kot tisto kopalisce z dezniki in bazenom.
Ker pa to najino kopalisce ni imelo tusa, morje pa je res ekstremno slano, smo se kasneje ustavili se v termah. hudo!!! naravna savna v luknji v skali, z vonjem po fosforju, para, ki se dviga iz izvira in vroc naraven tus z majhne skalne odprtne nad glavo... pred luknjo pa slap, ki pada v kamnit bazencek nekoliko nizje. NORO! ko sem se navelicala savnanja, skocim se v bazen pod tus na masazo ramen, pa potem namakanje med muslimankami, ki tudi v vodi seveda ne pozabijo na svoja oblacila in rute.
vmes seveda se nekaj razglednih tock in od vseh 'zdravilnih ucinkov' sem totalno pozabila da sem na busu spala max 4 ure... zato po prihodu nazaj v Madabo se sprehod po mestecu in ogled cerkve z najstarejsim zemljebvidom Bliznjega vzhoda, ki je v bistvu mozaik... MOzaiki v Madbvi so fantasticni! mene so cist navdusl in kr zapakirala bi kaksno uno kovano mizico s fantasticnim drevesom na sredini. :)

Danes pa ze ponovno na poti... ceprav sem prvotno mela namen ostat v Madabi dva dni, sem plane zaradi prakticnih razlogov in ker sem popolnoma nepricakovano ze prvi dan videla vse, zaradi cesar sem sploh sla tja, pot nadaljevala proti jugu. Stvar v Jordaniji se pac zdi taka da je seveda najboljsi nacin potovanja avto, ce ga nimas najetega si obsojen na avtobuse,... sicer ce imas dovolj casa s tem ni nic narobe, ce bi pa rad kaksn dan prisparal, se pa vse mal zakomplicira in seveda postane mnogo drazje. Ampak ce zelis res videti vec stvari kot le glavne punkte, se vseeno verjetno splaca sezt mal globje v zep. In ceprav sem mela najprej namen v Jordaniji obiskati samo tri punkte> Mortvo morje, Petro in Wadi Rum, sem plane spet spremenila. Danes zjutraj smo se z nizozemcem Georgem in enim avstralskim Cehom odpeljali v taksiju po King's Highway proti Petri. Vmes smo se razgledali nad dvema fantasticnima kanjonoma, si ogledala grad v Karaku (se eden od tistih z ogromnimi kamnitimi oboki, skritimi sobami, kletmi in razglednimi ploscadmi) in poceni jedli nekje ob cesti - ker ja, v turisticnih krajih so cene res navite in cist evropske... v lokalni restavraciji ob cesti smo pa se zmer dobil okusno kosilo za 1,50 evra.

Proti veceru smo torej prispeli k preddverju Petre. Komaj cakam, da se jutri ob soncnem vzhodu zapodim med njene templje in kamnite soteske. ampak treba bo zgodaj vstat da se ze na vhodu ne zaletim v eno od turisticnih skupin.
btw... v Madabi sem srecala prve slovence na poti... celo grupo nekih romarjev pomojm, in vsi so mel rdece kape... :)

Oznake: