kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, avgust 11

Voranc


No kot ste ugotovili, tale blog res en služi več svojemu namenu. Ampak očitno sem se danes, ne vem zakaj že, spomnla, da pa vsen spet kej napišem. Mogoče zato, ker mi je nekaj dni nazaj mami potožila, da na teh blogih pišemo o vsem, o njenem vnučku pa niti besede, no alpa zato ker sem ravnkar prebrala na kvininem blogu besedo o mojem nečaku...
No u glavnm pred kratkim sem postala teta enemu srčkanemu dečku Vorancu. Sicer do konca nismo bli čist prepričani al bo fant al punca, ampak vsen sem vsaj jst po malem skoz navijala za fanta, če ne zarad drugega že zarad imena, k se mi zdi res enkratno. Skratka, tale Alešev in Anin Voranc se je prismejal na tisto soboto, ko so na Bledu švigale rakete v zrak - ja, vse zaradi Voranca. še pred rojstvom je bilo ugotovljeno, da je po očku prevzel vsaj eno navado - zamujanje, ker se mu res prav nikamor ni mudilo. Ob vseh zabavah in obveznostih novopečene tete mi je še kako prav prišlo, da sem bila ravno tisti teden prosta. Ugotovili smo, da ima Voranca zelo dobre možnosti da postane plavalec (pa ne samo zaradi velikih stopal in prstkov), morda celo potapljač. Glede na odigrane sete odbojke na mivki, bi bil lahko tudi odbojkaš, ampak glede na preddispozicije centimetrov njegovih prednikov je to nekoliko manj verjetno. V garaži ga čakajo vse tri žoge z OMVja, tako da, lahko bo tudi košarkaš ali nogometaš. Pa četudi se bo vrgel po očku in bo igral hokej mu ne bomo zamerili. Ampak lahko bo pa tudi mesar ali štromar... bomo vidl kateri od dedkov ima več vpliva :) Ampak meni je v končni fazi čisto vseeno, kaj bo počel, glavno da bo mali v tem užival. Upam, da bo osvajal vrhove, pa ne mislm na Mont Everest, ampak na tiste ki bodo nastajali v njegovi glavi. Ob vsej tej noriji in poplavi računalniških igric, televizorjev in oh in sploh butastih pasivnih igrač upam, da bo mali znal prevračati kozolce, tekati po visoki travi, se valjati v senu in rabutati sosedova jabolka. Upam, da bodo kolena čim manjkrat krvava in potolčena, a vseeno dovoljkrat, da se bo iz tega kaj naučil. Skratka, upam, da bo užival v tem čudovitem svetu!

in če še nisem povedala: čestitam Ani in Alešu, za katera ne dvomim, da se bosta dobro znašla v novi vlogi!

Oznake:

2 Comments:

  • At 12/8/08 10:31, Blogger Unknown said…

    Kaja zelo zanimivo tole napisano... no sej inspiracija deluje...

     
  • At 13/8/08 21:15, Anonymous Anonimni said…

    sem prav zaman gledala Alešev blog, ki očitno zaradi očetovskih zadev sameva. Fino, da se je vsaj tetka spomnila na malega Voranca - cukrčka
    Lp, Branka

     

Objavite komentar

<< Home