kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, oktober 9

Oslo - London - Slovenj Gradec

Mogoče je čas, da vam napišem kaj o zadnjem potepanju... saj veste.. Oslo, London, in za konec še Slovenj Gradec.
1. OSLO: Začelo se je z zamudo letala iz Londona in posledično brez javnega prevoza ob enih ponoči v zelo dragem mestu, s pomanjkljivimi podatki o našem, sicer zastonjskem prenočišču, ko smo se v sobico v 11. nadstropju bloka št. 14, študentsko naselje Kringsja (in NE Sognsvann!!!), prikobacale ob 2.30 ponoči, je od naslednjega jutra dalje potekalo vse odlično. Oslo je sicer ful drago, in ko rečem drago mislim fuuuuul drago. Ampak ok, me smo imele to srečo, da je bilo prenočišče zastonj (še enkrat hvala Nataliji, ki nam je posodila svojo študentsko sobico), 5 dni smo imeli tudi vso hrano in karto za mestni promet, pa vseeno je bilo tistih 10 dni na Norveškem kar dragih. Ampak se je splačalo. Videle smo ogromno, od muzejev do centrov za pomoč imigrantom, do dveh dobrih koncertov (+ jazz ob popoldanski kavi), dveh jezer na obrobju Osla, spoznale 17 zanimivih in simpatičnih mladih iz Italije, Poljske, Latvije in Norveške, pa še koga zraven. In čeprav se pred projektom nisem nikdar resnično ukvarjala z imigrantsko problematiko in sem kar mal dvomila, kolk bo mene program sploh zanimal, sem bila zelo pozitivno presenečena. Vse skupaj je bilo izjemno zanimivo in na koncu sem zelo resno začela razmišljat da bom, ko se vrnem v Slo tudi jaz postala neka prostovoljka, pa se še nisem čist odločila kako in kje naj to počnem. Upam, da ne bom izgubila volje še preden najdem kaj pametnega....hehe.

Kar se tiče LONDONA: tokrat sem sem bila tam praktično samo en dan in dve noči. Ampak v hitrem pregledu sem videla vse v stilu japonskega turista: Big Ban, Buckingham Palace, Wesminster Abbey, Trafalgar Square, Piccadilly Circus, The British Museum... a sem kej spustila?.. ja in tud deževalo je.. tko da.. London kot London...


in SLOVENJ GRADEC? še eno lepo slovensko mestece, kjer sem bila obkrožena s slovenskimi muzealci in se potapljala v problemih in projektih slovenskih muzejev. Ja, tudi tu mi je bilo všeč.

Več slikc o vsem skupaj pa tukaj.

Oznake:

2 Comments:

  • At 11/10/07 17:38, Anonymous Anonimni said…

    Kaja, se obeta kak etnoloski dokumentarc? Potopisno predavanje???
    Si nam kej prnesla??? ;) Sj se hecam!

     
  • At 12/10/07 15:29, Blogger kaja said…

    eh tokrat mislm da ne. obljubim pa potopisno predavanje ko se vrnem iz naslednje poti... južne amerike... :)

     

Objavite komentar

<< Home