kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, julij 24

pismo

čakam, da se ulije pa zaenkrat samo pošteno piha in malo grmi. Ampak ni panike, danes me dež pač ne bo motil. Sem že uspela prit na sv. Petra in nazaj. Sicer zelo kratek podvig ampak vseeno je blo fajn. Po enotedenskem prisilnem športnem dopustu sem bila tudi kratkega sprehoda vesela. In v bistvu sm vesela, da se je po tej pasji vročini zadnjih dni nekolk 'ohladilo'. Včeraj sem sončno popoldne po delavnem vikendu zelo uspešno izkoristila za relaksacijo z dobro knjigo ob Bohinjskem jezeru - zakon. To moram ponovit in poleg knjige vzet s seboj še surf in nekoga, ki mi bo pomagal napeti jadra hehe :)
Sicer pa sem danes doživela kar nekaj prijetnih presenečenj. Od vsega najbolj izstopa pismo, ki me je čakalo v nabiralniku. Ja pismo! Tako ta pravo, v kuverti s pravo znamko, napisano na roke in poslano iz Londona! Kvina hvala!!!! Ful dolg že nism dobila pisma, e-mail pač ne šteje in v nekaterih pogledih niti približno ne more konkurirat pismom stare šole. Res sm ga bla ful vesela. Včasih sem večkrat dobila tkole kako pismo iz tujih dežel, ampak odkar mamo tale internet že prav na vsakem kotičku tega ni več :( Priznam, tud jaz že dolgo nisem napisala pisma, pa bi ga mogoče lahko kdaj. Čist tko, za foro in za spravt nekoga v dobro voljo. Le kdo ni vesel pisma? Ker roko na srce, na roko napisano pismo, pa četudi z grdo pisavo, načečkano in stokrat popravljeno je še vedno veliko bolj pristno in veliko 'lepše' kot katerokoli elektronsko sporočilo. In razglednica iz morja je tudi čisto nekaj drugega kot SMS sporočilo. Določenih stvari pač niti hitrost ne nadomesti. Kvina, ob prvi priliki si bom vzela čas in ti odgovorila... tko old fashion school z znamko in kuverto. Zakon! Ti pa glej da bo na naslednjem pismu znamka s Harryjem Potterjem, glede na žig na pismu so v prodaji od 17.julija!!! Če že filma nism gledala nobenga in niti knjige ne brala, mam lahko vsaj znamko... :)

Oznake: ,

1 Comments:

  • At 25/7/07 00:01, Blogger kvina said…

    hehe me veseli, da sm ti polepsala dan. oblubm da bom se, tud zej, ceprov sm si spedenala internet u kamrici moji fletni!!!! mi je kr odlegl! se kmal vidmo, papa

     

Objavite komentar

<< Home