kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, avgust 6

teden kasneje

teden je okoli, sobota je, prosta sem... in spomnla sem se na blog in na prejšnji vikend... In kaj smo že počeli prejšnji vikend?
... na morju smo bili, in v Bohinju, in pošteno smo žurali in bili potem utrujeni še cel teden...
Petek: Izola, Piran, Radovljica; vreme: oblačno z občasnimi padavinami


Kmalu se je izkazalo, da našega izleta in odličnega razpoloženja ne bo prav nič zmotilo ali zamorilo. Verjetno je temu botrovala predvsem zelo simpatična in h humorju naravnana posadka. Izola z marino in odlično picerijo, pa potem Piran s Tartinijevim trgom, kavo, akvarijem in sladoledom, pa vmes cerkev in obzidje... in Simon in Janez in še kakšen namišljen prijatelj ali bratec :)

V soboto smo si privoščili izlet v Bohinj, kjer smo med drugim angleža naučili igrat odbojko (ja, tudi to se da :)). Zvečer pa zelo uspešno praznovali Petrin rojstni dan in nov protikadilski zakon (joj kako sem ga bila vesela). Po dolgem času sem imela priložnost vadit mojo španščino in ugotovila, da ob pomoči alkohola dela čudeže in v nedeljo sem bila skorajda na dopustu... no ja, vsaj počutila sem se tako ko sem pripravljala in jedla kosilo v kamperju z dvema Baskoma sredi kampa Zaka. (A se ni pred kratkim nekdo šalil da bo letos poleti kampiral v Zaki? pomojm bi znalo bit prav res zabavno). Potem ko smo popoldan spet nekaj praznovali pa je bilo hvala bogu kmalu konec vikenda in tja nekam do srede se mi je celo uspelo spočit od vseh naporov. :)
No ta teden se mi zdi da ne bo tako ker je vse skupaj precej bolj umirjeno. Upam, da se bo vsaj za kratek čas razjasnilo, ceste osušile in morda bo celo priložnost za skok na kolo. Lahko pa vsaj upam, da bo jutri bolje :)