kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, avgust 15

Belopeška jezera, Tamar in Zelenci

Danes je bil še en čudovit dan. Tak ravno prav poleten. In spet sem ga zelo dobro izkoristila. Že zjutraj sem namreč napokala v avto mene in moje kolo. In sva šla... z avtom do Gozd Martuljka, potem pa naprej sama. Cilj: Belopeška jezera. Cilj je bil dosežen kar kmalu, vendar sem pričakovala nekoliko večja jezera ne pa dveh mlakuž, od katerih ena prav lepo zaudarja. Ma ja, vseeno je tam kar lepo, ampak to ve tud zelo velik Italijanov. Mislm ja sej vem, kako lahko na največji italijanski praznik jaz grem v Italijo in pričakujem da ne bo gužve? Ampak je bilo vseeno kar znosno. In seveda, kaja ne bi bila kaja če ne bi spet srečala znanih ljudi. Saj ne vem več al res poznam tolk ljudi al pač ravn slučajno vedno koga poznam? Na Jezerskem sem recimo srečala kolega iz časov, ko smo zavzeto spremljali in-line hokej in ga nisem videla že nekaj let. Danes pa sem pri jezeru naletela na znanca iz Radovljice.
Na poti nazaj sta mi pokazala krajšo pot skozi gozd s precej manj klanca in tako smo bili ena dve v Ratečah. Jaz seveda spet nisem imela dovolj, zato sem se jima le še zahvalila za bližnjico in jima zaželela srečno pot, sama pa jo mahnila navzgor proti Planici in naprej do Tamarja. In saj ne da sem patriot, ampak meni se zdi Tamar lepši kot belopeška jezera. Ne vem, nekak si mal bliže goram pa mi je bl fajn. :) In tudi tu je bilo ljudi polno in ja, spet sem nekoga poznala.
Na poti proti Kranjski gori sem se ustavila še v Zelencih in ja, tudi tam je zlo lepo in race so ful fotogenične. Bi kar pozirale :) ... in ja, tudi tu se je med tistimi 20 ljudmi našel nekdo, ki sem ga poznala...

Oznake: , ,

1 Comments:

  • At 21/8/11 14:39, Anonymous Anonimni said…

    Živjo!

    Ker je zunaj v tem momentu več kot 30 stopinj, še ne grem na kolo. Sem se pa spravil iskat objave o kolesarski poti od Mojstrane do Belopeških jezer. Zanima me kako je pot označena in vzdrževana. Še bolj me zanima tudi to ali se je potrebno na Italijanski strani kaj vozit po glavni cesti? Tega namreč ne maram preveč. Že v naprej hvala za info!

     

Objavite komentar

<< Home