kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, julij 9

Samo nekaj ugotovitev preteklega vikenda:

  • večeri na Bledu bodo letos poleti končno, enkrat za spremembo, nekoliko bolj pestri. Potem, ko sem pred kakšnim tednom prisluhnila ruskemu duetu, smo v petek na zelo miren način uživali in se relaksirali ob ritmih salse. Kaj vse še sledi, si lahko pogledate tukaj. btw... je jutri kdo za kanček irske glasbe?

  • na kroparskem Kovaškem Šmarnu zaradi slabega ozvočenja (ali nekaterih preglasnih obiskovalcev) gledališke predstave ni bilo mogoče povsem razumeti.

  • koncert Perpetuum Jazzile na festivalu Carniola v soboto je bil še ena odlična izbira. Z Urško sva res uživali. Bravo Kuka!

  • otroci pa so mi v treh dneh letanja in igranja z njimi dokazali, da so še vedno polni energije, in so zame še vedno najbolj prisrčna bitja na planetu Zemlja.

Oznake:

4 Comments:

  • At 9/7/07 23:32, Blogger kvina said…

    tak lust mi delas, poletje v sloveniji je vedno blo zabavno!!!! nehej!!!!!!!

     
  • At 13/7/07 07:17, Blogger koka said…

    JEst nism Kuka. Sem že takrat ko si to objavila hotla napisat, pa vidm da še zdej nisi popravla :P. Kuka, pha!

     
  • At 13/7/07 15:20, Blogger kaja said…

    khm.. no da rešim tale nesporazum: vem, da ti nisi Kuka. Kuka je Katarina, tista kolegica, ki poje pri Perpetuum Jazzile, tko da, brez zamere, ampak tale pohvala je šla njej.. ja no sej, KOKA hvala tudi tebi za karte... ;)

     
  • At 13/7/07 18:51, Anonymous Anonimni said…

    Kuka je tud moja prjatlca ... sva skupi polagale zelen pas ;)

     

Objavite komentar

<< Home