kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, julij 1

istra, kolo, morje, osmica, kras...

Zdi se mi, da na tem blogu pišem samo še o kolesarjenju, ampak trenutno se mi zdi, da je vse, kar se zanimivega dogaja nekako povezano s kolesom. Kot vam je verjetno jasno si zadnje čase zelo rada vzemem čas za potep s kolesom... na vprašanje, kaj imam raje: lokal zvečer ali kolo zjutraj, bi v 80% izbrala kolo zjutraj. Ker pa vseeno na račun tega nočem zanemarti prijateljev in postati totalno asocialna, sem ob vabilu na osmico na Kras takoj dobila dobro idejo. Morje, kolo, Kras, osmica... vse se da zelo dobro zdužit v en super vikend.
Tako sva v petek zjutraj z Urško napokali kolesa na moj avto in se odpravili proti Kopru. S kolesi sva se nato odpravili skozi Vanganel in Babiče v dolino reke Dragonje. Ob suhih strugah pritokov, skozi gozd, mimo vinogradov in travnikov, po makadamo vse do Sečovelj, po kolesarski stezi do Seče in po cesti skozi Lucijo in Portorož. Tam nama je nekaj problemov povzročilo iskanje skritega tunela do Strunjana a nama je uspelo. Sledil je zaključek skozi polje mad Strunjanom in Izolo ter obalna pot do Kopra. Da je bil izlet na morje popoln, sem morala seveda dobiti tudi porcijo morske hrane in skok v morje. Oboje je bilo odlično in rahlo utrujene, a dobre volje sva se lahko odpravili proti Krasu.
Nekaj sošolk s faksa osmice vestno obiskuje že nekaj let, jaz pa se jim do sedaj iz meni trenutno nepojasnjenega razloga nisem uspela pridružiti. Tokrat se nas je na Osmici pod kostanji v Brjeh pri Komnu zbralo 8. Verjetno ni treba posebej razlagati, kako je, ko se za mizo zbere 8 punc, ki se že nekaj časa niso videle... hja.. ob obilici klepetanja je bilo tudi precej smeha. Piko na I čudovitemu dnevu so dodali Matjaž, Vasco, Nataša in Jernej, ki so me presenetili pri osmici.
Z Urško sva se odločili, da prespiva v šotoru in naslednji dan izkoristiva za kolesarjenje po Krasu. Šotor so nama dovolili postaviti kar tam, sredi vasi, za zidom ob cesti, tam blizu kurnika :) S klini se nisva prav posebej matrali, ampak ko so naju sredi noči prebudili dežne kaplje na šotoru, sva morali poskrbeti tudi za to. Za silo sva pribili nekaj klinov (ne boste verjeli, kako enostavno je bilo pribiti kline v kraška tla) in kmalu nato je pričelo pošteno deževati. Zjutraj je bil šotor vseeno suh, nebo pa brez oblačka.
Kolesarsko turo sva začeli v Komnu, se odpravili do Temnice in od tam na Trstelj. Vzpon na najvišji vrh Krasa je bil nagrajen s fenomenalnim razgledom, ki je segal od morja do Julijcev. NORO!!! Po grebenu sva se proti zahodu zaradi slabega makadama ali kolovoza prebijal bolj počasi, v civilizacijo pa sva se spustili v Lokvici. Nato skozi Brestovico nazaj v Komen, kjer sva si v gostilni Špacapan privoščili zares božansko solato.
Tako, prvi del vikenda je bil več kot odličen, pester in zanimiv. Tudi nedelja pa je bila nekaj posebnega, vendar o tem mogoče jutri...
in link do ostalih fotk tudi...

Oznake: ,

2 Comments:

• At 4/7/07 14:04, Blogger Matej FN said…

Coolsko ni kej ... samo tole 8 punc v 8-ic -> nč čudnga da vaju je ponoč nascalo :)

• At 26/2/08 17:34, Anonymous Anonimni said…