kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, junij 21

Kolesarska pot Radovna

Včeraj sem po kolesarsi pavzi na račun pomanjkanja časa in/ali lepega vremena spet konkretno zajahala moje kolo. Že nekaj časa sem imela željo po kolesarskem izletu po dolini Radovne in včeraj je bilo prosto popoldne kot nalašč za to. Zaradi vročine sem nekaj časa odlašala gonjenje pedal po soncu, na koncu pa je vseeno zmagala volja in ob petih sem krenila na pot. Iz Kamne Gorice ob Savi do Bodešč in Bleda, nato pa vzpon skozi Gorje do Krnice. Ob nažiganju sonca z vseh strani je bil to zame najtežji del poti, potem pa je šlo vse tako zelo enostavno... spust do Radovne in naprej po makadamski poti do... hja... niti nisem vedela kako dolga je ta dolina. Vse, kar sem vedela je bilo, da je tam nekje jezero Kreda in da je potem še naprej nekje Mojstrana... kaj in koliko kilometrov je med enim in drugim se mi niti sanjalo ni. Ampak ker sem trmasta in ne odneham kar tako sem se ustavila šele na Pocarjevi domačiji. Takrat se je na števcu obrnilo dobrih 30 km. In če se ura ne bi nagibala na sedmo zvečer bi verjetno gonila še naprej. Tako lepo je bilo... po makadamu, skozi gozd mimo travnikov z vonjem po sveže pokošeni travi in senu...vse do gora. Fantastično! Ampak tudi spust nazaj in pot domov je bila dobra in precej hitrejša, tako da na koncu je bilo vsega kolesarjanja za slabe 3 ure ali dobrih 60 km.
Kolesarska pot Radovna (njen 'obstoj' sem ugotovila šele nekje na sredi doline) je dober poldnevni izlet v naravo, z možnostjo kulturnega izobraževanja ob poti. Priznam, da se informacijskim tablam ob poti tokrat nisem pretirano posvečala in obljubim, da se jim bom naslednjič. Definitivno se bom po tej poti še odpravila, ampak upam da dobim še kakšnega kolesarja za družbo. In odpravila se bom kakšno soboto dopoldan, ko klanec v Gorjah še ne bo tako vroč in ko bo domačija odprta za oglede.

Oznake:

3 Comments:

  • At 5/7/07 07:11, Blogger koka said…

    Jest sem pa ravno gledala opis poti in potem sem se spomnla, da si ti enkrat že pisala o tem. Greva skupaj? Samo povej kdaj si kaj frej, se bova zmenili ;)

     
  • At 5/7/07 16:16, Blogger kaja said…

    ja superca! Ja bova šli, ampak ta vikend ne morm, nasledn vikend sm pa frej tko da lahko nardiva spet en kolesarski izlet. Kaj meniš?

     
  • At 5/7/07 19:46, Blogger koka said…

    Če bo šlo vse po sreči sem naslednji vikend na morju. Tako da... bomo že. če ne pa en dan med tednom, če boš kej frej ;)

     

Objavite komentar

<< Home