kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, maj 30

makiji

Danes smo delale makije. Urška, Kvina in jaz smo se po moji službi zbrale pri Kvini doma in se lotile dela. Maki, sicer japonska pogruntavščina, je v bistvu nekakšen zvitek iz alg, napolnjen s kuhanim rižem in zelenjavo, lososom ali čem podobnem, v originalu pa seveda sushijem.
Postopek dela: skuhaš riž in na 'palice' narežeš zelenjavo (me smo uporabile kumaro, papriko in bučko). Ko se riž ohladi, ga razporediš po listu alge, potreseš s sezamom, nanj daš zelenjavo in vse skupaj zviješ v rolco, ki jo nato narežeš na majhne koščke. Postrežeš s sojino omako in uživaš v božanskem okusu...
Moj prvi maki je bil še nekoliko debel in razpadajoč, ampak ker 'vaja dela mojstra ako mojster dela vajo', sem kmalu postala pravi ekspert. Na tekmovanju zvijanja najboljšega makija sem bila definitivna zmagovalka.

Ko smo enkrat 'padle not', so se makiji začeli nabirati v kupih. Ker vsega seveda nismo mogle pojest same, smo bile prisiljene dobrote ponuditi tudi drugim družinskim članom. Tako so tudi moji starši lahko ugotovili, da čeprav zgleda nekam čudno, je tole v resnici zelo okusno.
Na koncu smo s skupnimi močmi pojedli prav vse, več o 'maki party' pa si boste lahko kmalu (baje) preberali na Kvininem in Urškinem blogu.

Oznake: