kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, maj 22

izgubljeno je spet najdeno

kot veste, zadnje čase precej rada kakšno stvar izgubim ali pa mi izgine neznano kam... že več kot en mesec sem pogrešala izpit za avto in že nekaj dni tudi ključe od avta, garaže in hiše... Glede ključev sem vedela, da ne morejo biti dalač, saj sem jih nazadnje imela ko sem se pripeljala z avtom domov. Drugače je bilo z izpitom... pojma nisem imela ne kje ne kdaj ne od kdaj ga nimam več tam kot ponavadi. Razsulo v moji sobi in predvsem na pisalni mizi, ki je bila že nekaj časa preobremenjena s tonami knjig in papirja kategorije 'treba narediti' pač ni dopuščalo temeljitega iskanja. In ko sem se danes popoldan vrnila domov in čakala, da se končno zlije z neba tisto, kar se mora (in se zato odpovedala popoldanskemu kolesarjenju), sem si vzela čas, da pospravim sobo... in glej glej... kaj sem našla... KLJUČI!!!! jupi!!! Sem bila tako vesela, da si tudi predstavljala nisem, da se bom že čez slabih pet minut dokopala tudi do vozniškega izpita! Tako da... sedaj imam vse.. ključe in izpit.. ostala sem samo brez kolesarjenja :( ... in - vsaj v naši dolini - tudi brez težko pričakovane nevihte, ki bi malo olajšala tole soparno vreme...

Oznake:

4 Comments:

  • At 22/5/07 18:48, Blogger kvina said…

    kajci ti si ocitno se bl raztresena kokr jest, ceprov sm jest ucerej skorej zgubila kolo! dolga zgodba... :)
    glavn da si najdla ,kr si iskala

     
  • At 22/5/07 18:50, Blogger kaja said…

    no sej tud dans sem bla zelo blizu temu, da ostanem brez telefona...

     
  • At 22/5/07 23:16, Blogger kvina said…

    hihi me sploh ne preseneca :)

     
  • At 23/5/07 18:49, Blogger koka said…

    Ah jest pa trenutno ničesar ne pogrešam (se mi zdi), čeprav bi verjetno, če bi pospravila sobo našla marsikaj. Joj, ta soba je taka kot bi vsak dan bomba notr padla.

     

Objavite komentar

<< Home