kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sobota, maj 12

Pull and Bear & Crocsi v Ljubljani

Danes sem med šopingom v Ljubljani doživela dve presenečenji. No ja, za trgovini Pull and Bear in Bershka sem že vedela in sem se nanju pripravila (vseeno se nakupovlani evforiji nisem mogla popolnoma upreti), druga stvar pa so bili CROCSi na prodaj v Hervisu. Na jadranju nas je z v Ameriki zelo popularnimi čevlji, ki najbolj spominjajo na plastične cokle, seznanila Tanja, in evo, očitno je ameriška moda zajela tudi Slovenijo. Sama si jih vseeno zaenkrat nisem kupila, predvsem zaradi cene ne (stanejo okrog 40€ se mi zdi), sem pa kljub temu videla kar nekaj ljudi, ki jih je neslo iz trgovine. In ja, Crocsi so res fuuul udobni. Me pa zanima, kdaj se bodo začeli množično pojavljati na ulicah ljubljane in ne zgolj na plaži.
Sem si pa v Hervisu nabavila nove superge, že druge v desetih dneh. Pa ne, da sem izgubila že druge čevlje letos... včeraj me je oče presenetil z novico, da nama je rezerviral eno uro tenisa tedensko, in ker so moje teniške batke že zdavnaj odlužile namenu, sem si pač morala kupiti nove.

Oznake: