kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, april 23

most

Danes sem s kolesom preizkusila blejski sci-fi kolesarski most, o katerem je govoril že Gee. Sicer nikoli ne grem iz Lesc na Bled ali obratno po oziroma ob glavni cesti, ampak vedno za Savo prek Bodešč, ampak OK, danes sem prav zaradi tega mostu naredila izjemo. Po včerajšnjem vzponu na Talež sem imela danes v mislih nekoliko bolj ravninsko turo prek Žirovnice in Piškovce na Bled, čez nov most v Lesce in domov. Ampak ko sem bila že ravno v Zasipu, sem se povzpela še na Hom. Saj veste.. čudovit razgled na Blejski kot. Na žalost pa sem se šele sredi strmega klanca spomnila, da obstaja tudi nekoliko bolj položna makadamska pot. Na vrh sem sicer vseeno prisopihala, ampak naslednjič izberem makadamsko varianto. In ker se po vsakem spustu počutim kot prerojena in polna energije naredim še krog okrog jezera. Po raznoraznih ovinkih se je nabralo nekaj čez 40 km vožnje v stilu GoriDoliNaokoli in več kot dve uri na kolesu... ja zamudila sem večerni tečaj nemščine, ampak sej ni panike, test sem itak pisala neverjetnih 89%. :)
Aja.. in kako se je peljati čez novi most? mhm... ob tisti navznoter nagnjeni ograji (ne vem ker kekec se je tega spomnil) je občutek nekolk smešen in utesnjujoč...

Oznake:

1 Comments:

  • At 24/4/07 11:18, Blogger gee:: said…

    Hitreje pripelješ čez most, manj časa je utesnjujoče :) (razen če se utesniš s kom, ki pripelje nasproti :D)

     

Objavite komentar

<< Home