kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sobota, december 15

česa vse se jst ne lotim

Ta teden sem mela ene par zanimivih projektov...

- v nedeljo sem se udeležila delavnice, kjer smo ustvarjali reliefne jaslice iz gline --> super stvar, celo z izdelkom sem bila zadovoljna

- v torek smo uspešno odprli Linhrtovo zbirko, o čemer sem že pisala

- v sredo sem postala predsednica uprave novoustanovljene Ustanove/fundacije za razvoj Lipniške doline --> nekaj dvomov o prevzemu funkcije, ampak OK upam da bomo vsi skupaj uspešni in da bomo v naši dolini premaknili skrb za dediščino, kulturo in turizem z mrtve točke :)

- v petek sem v OŠ v Bohinju pripravila delavnico na temo Portugalske --> uživala sem! tako jaz kot mislim da tudi učenci 7b razreda. Glede na vse skupaj sem spet ugotovila, da sem morda zgrešila poklic. Ampak glede na to da v kratkem času odpotujem, se sedaj s tem ne bom pretirano ukvarjala. Morda pa najdem kako varianto združitve obeh ko se vrnem.

- in sedaj je sobota in že tretji dan me muči nek prehlad, ki se očitno še nima namena poslovit... beda...

Oznake: ,