kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, november 4

Ptuj

Tokrat sem tudi sama izkoristila tehle nakaj dni off. Z Urško sva že v petek obredli vsa večja štajerska mesta s tajno nalogo, ki pa je ne smem izdat... hehe.... No poleg te tajne naloge sva ujeli bežni pogled na gradove v Celju in Velenju, skok prek Slovenj Gradca na kavico v Maribor, nato pa še prek Mure do Murske Sobote s končnim pristankom na Ptuju. Vsa mesta po vrsti si zaslužijo celodnevne postanke in so itak že kar nekaj časa na lisi ''must visit''. Tokrat sem imela priložnost bolj podrobno obiskat Ptuj. Za dve noči sem se naselila v kamperju v Termah Ptuj, kjer sta našadva uživala v bazenih, jaz pa sem se sprehajala po mestu in njegovi okolici.
Tega, da je Ptuj lepo mesto mi ni treba posebej poudarjati. Kot je značilno za večino slovenskih srednjeveških mest se nad njim bohoti grad, v katerem je muzej. Pod gradom pa seveda tlakovane uličice. Piko na I doda reka Drava, ki se vali mimo. Vsakdanje šetanje po njenem nabrežju z odsevom mesta na gladini je bilo kljub ne vedno tako zelo sončnemu vremenu odlično.

Sedaj pa vam prilagam le še nekaj fotk, ki so tokrat nastale v ''old-school'' tehniki.... preprosto zato, ker se mi je zdela v oblačnem vremenu to najboljša rešitev in ker so mi enostavno všeč... in sploh glede na najsodobnejšo umetniško pridobitev (plehnate skulpture vas spremljajo na vsakem koraku in so res kulske) Ptuja nekako take fotke pašejo zraven...
Ptuj

pot z gradu

jutro po špilu?

ptujska umetnost
pod mostom

Oznake: ,