kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, januar 29

žur

hja... že nekaj časa sem si želela enega dobrega žura. Takega še iz časov srednje šole oz. prvih let na faxu... ko žuraš do jutra oziroma dokler te ne vržejo iz zadnjega odprtega lokala in prideš domov ko se dela dan... No, v soboto mi ni uspelo le to, uspelo mi je celo to, da sem prišla domov praktično ko je sonce v Kamni Gorici že zašlo... In žur je bil res enkraten, tako kot cela primorska druščina... ni kej, še enkrat lahko potrdim, da so Primorci, no ja, vsaj tile iz Nove Gorice in njene okolice, res zakon! Svaka vam čast!

Oznake:

3 Comments:

  • At 29/1/07 15:29, Blogger koka said…

    No in zdej boš spet zanikala da ga piješ. Včeraj si bla pa vsa mačkasta... sej. Sm vedla ;)

     
  • At 29/1/07 16:14, Blogger kaja said…

    ups... zdej ste me pa dobil...hehe...
    ampak to je bla zdej res ena posebna priložnost. Sm mogla nekak 'držat štih' s Primorci, da ne bodo rekl da smo Gorenjci 'MONE' :)

     
  • At 29/1/07 16:28, Blogger koka said…

    Ja, ja... vedno neki izgovori in zmeri so drugi krivi, ne? :D Hehe. Ti ga kr žuraj... sam ne pol tega čez en teden zanikat ;)

     

Objavite komentar

<< Home