kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, januar 11

odbojka

Zadnje čase občasno spet mal spremljam našo odbojko. Moram priznat, da, čeprav sem nekoč igrala odbojko z največjim veseljem, sem kasneje tekme spremljala le, če je bil na igrišču kateri izmed mojih znancev ali prijateljev. Potem, ko je moj sovaščan in dolgoletni sošolec, t.i. in vsem dobro poznani Jerry izpadel iz prve blejske postave, prave motivacije za ogled tekem nekako ni bilo. Ker pa so letošnjo sezono teli naši autocommersovci res dobri, in ker po parketu skače tudi eden izmed prijateljev, sem si včeraj ogledala tekmo z ekipo iz Istanbula. Dvorana v Radovljici je bila itak polna, ljudje na tribunah še vedno isti kot pred kakšnim letom ali dvema. Seveda tudi avtobus iz Kamne Gorice ni manjkal. Na parketu pa precej novih obrazov. Fantje so dobro igrali (če odštejem nekaj predolgih servisov) in zasluženo zmagali, predstava obeh ekip pa je bila ogleda vredna. Ni kaj, držimo pesti, da jim uspe tudi naslednji teden v Istanbulu.

Oznake: