kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, januar 2

Paperino's

Ne boste verjeli, kaj sem včeraj našla med pospravljanjem ene izmed že dolgo zapuščenih polic.... zobno pasto Peperino's.... in to z okusom jagode!
Saj se je še spomnite ane? Jst zase vem, da ko sm bla še otrok, je bla to edina pasta, s katero sm si jst hotla umivat zobe. Ampak na policah je pa že dolgo nisem opazila in moram naslednjič, ko zaidem med kakšne police z zobnimi pastami prevert, če to sploh še obstaja. Tale iz moje zbirke je iz leta 1994, stara torej 13 let!!!! Ma že kar zgodovinsko vrednost. Še dobro, da mi pri mojih 13 letih umivanje zob s to pasto očitno ni več tolk zlo dišalo in je ostala nekje zaprašena na polici do danes (in ne, nism jst tista k 13 let ne pospravi police v kopalnici!). Tole odkritje je bilo za novopečeno kustosinjo seveda fenomenalno. Tuba, ki sem jo po muzejsko skrbno očistila in dokumentirala, je pridobila častno mesto v enem izmed kozarčkov na polički v moji kopalnici, kjer se celo barvno sklada s preostalo opremo.

Oznake:

3 Comments:

  • At 2/1/07 23:29, Blogger gee:: said…

    Pomarančast okus je bil men boljši!

     
  • At 5/1/07 14:58, Anonymous Anonimni said…

    A ni bla ena pasta tud z okusom banane? ;)

    Joj, kje je ze to ... ko smo jedli zobno pasto ... hihi

     
  • At 5/1/07 21:05, Blogger kaja said…

    hehe... ja je bla banana tud...ampak verjetn smo to pasto res bolj jedl kot ne... hehe

     

Objavite komentar

<< Home