kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, januar 23

hokej

Zadnje čase sem se spet začela poleg aktivnega športa tudi pasivno udejstvovat pri športnih dogodkih. Po doooolgem času sem se napotila v jeseniško hokejsko dvorano. Na sporedu tekma lige EBEL med Jesenicami in celovškim KACem. Če se spominjam, kako je KAC še pred nekaj leti premagoval nasprotnike z južne strani Karavank in kako smo se veselili vsake zmage nad Avstrijci, je od te nekdanje moči ostalo bore malo. Res je, da so celovški hokejisti izjemno hitri in znajo biti v protinapadih precej nevarni, pa jim kljub slabi igri Jeseničanov nekako ni uspelo iztržiti več kot dveh zadetkov. Tekma je bila tokrat brez prave igre in me je pustila ravnodušno. Domačini so že v prvi tretjini povedli s 3:0, potem pa so se nekako prišlepali do konca. Končni izid: 5:2, tekma pa bolj ko ne brezvezna, z maloštevilnimi pravimi akcijami. Tokrat me hokejisti res niso navdušili. Za dober hokej se bo treba še kdaj odpeljati v Podmežaklo...

akcij, ki bi mi vzele sapo tokrat na žalost ni bilo...

Oznake: