kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, januar 22

otroci

zadnji komentar na prejšnji post me je napeljal na razmišljanje o telošnjih 'pričakovanjih'. V moji bližnji okolici bo od predvidoma danes do začetka junija prišlo na svet nič manj kot 6 otročkov. Številka je nenormalno visoka, vsaj kar se mene tiče... 6 otrok!!!! V manj kot pol leta!!! A pa se vam ne zdi, da nas bo počasi malo preveč na tem delčku sveta? In zadnje čase se mi res zdi, da kamorkoli grem, srečujem samo še 'vozičkarje'. Svet je dobesedno ponorel! Ampak, brez skrbi, vsi tisti prijateljčki, ki ste med srečnimi bodočimi starši: saj veste da obožujem otroke in dejansko se v njihovi družbi pogosto počutim veliko bolje kot v družbi odraslih. Tako da, brez skrbi, vedno bom z veseljem popazila na vše otročke.
In želim vam, da vaši otročki ne bodo prehitro zajadrali v svet računalniških igric in Telebajskov. Naj se raje vozijo s kolesi in rolkami, plezajo po drevju in se gredo ravbarje in žandarje... pa četudi bodo zato popraskani, potolčeni, blatni in umazani... naj na travnikih lovijo metulje in s travico iz luknjic privabljajo čričke, morda bodo kdaj tudi manj ljubiteljski do živali in se bodo nad kebre spravljali s teniškimi loparji (do 15 leta se je meni zdela to najbolj uporabna raba loparjev)... naj rabutajo hruške in gradijo hiše na drevesih, skačejo čez potoke (pa četudi kdaj pristanejo v njem)... vse to sem počela jaz in vesela sem, da je bilo tako... ko je bila naša vsa vas, in vse zapuščene hiše v njej... hehe in ko smo zvečer zvonili po vasi in se spretno izmikali tam stanujočim, a jih vseeno od nekod opazovali... in ko potem pomislim na to, kaj počenjo otroci danes... v svetu računalniške tehnike in televizije se mi kar malo smilijo, ker so prikrajšani za vse tisto, kar je bilo v mojem otroštvu najslajše... sosedova jabolka in odkrivanje sveta v okolici... Za vse to mi ni žal in z veseljem bi vse še enkrat ponovila, pa čeprav mi je iz tega obdobja do danes ostalo nekaj manjših 'lepotnih napak' :)

Oznake:

5 Comments:

  • At 22/1/07 19:44, Blogger koka said…

    Oh ja, dobri stari časi. Boš vidla k boš svojim otrokom probala dopovedat da je bol fino zunaj na sosedovih jablanah in hruškah. Samo z očmi bojo zavil in si mislil ah ta mami, kje živi... računalniki so ja kul. Če bi ga ti imela ko si bla majhna bi tud skoz igrce igrala ;). Ja, smo se mel fajn...

     
  • At 22/1/07 21:08, Blogger kaja said…

    ja, sej vem... ampak mi pa ni všeč... in smo tud mi mel neke kompjutre, oz nekej temu podobnega k ne vem več kako se je reklo (mogoče komodor al neki podobnga), ampak mene tist ni čist nč navdušlo... sosedove jablane so ble še zmer bolj zanimive... alpa ok, če ni blo vremena so ble pa legice in mesto iz kock zakon :)

     
  • At 22/1/07 23:00, Blogger koka said…

    legice so še zdej zakon... sam vprašanje če si jih bomo lahko privoščl glede na cene.

     
  • At 22/1/07 23:28, Blogger Nika said…

    joj, meni je kar hudo po teh časih... ma kaj ni blo lepo. pa cele dni nas ni bilo doma, samo na malico si prisel, in takoj nazaj ven.... hmmm prav z veseljem, bi sla kak dan nazaj ... za kakih ojoj ze 20 let pa kakšno manj.... ale kaja pa dejmo zdej uzivat, z računaliki, če ne gre drugače... lp

     
  • At 26/1/07 16:26, Anonymous Anonimni said…

    Ja ... ja ... cas otrostva ... mmm ... fajn je bit brezskrben ... in ne razumet dolocenih stvari ... si vcasih zazelim, da bi tud zdj lohk bla tok brezskrbna, naivna in nagajiva ... ;) No, ja ... zadnje sem se zdej ... pa vcasih dobim kak zacuden pogled ... hja ... ostalo je blo tud do zdj ... sam zdj so prsle stvari ... s katerimi se mi prej ni blo treba ukvarjat ... resna zveza ... zakljucek studija ... skrb za prihodnost ... pomanjkanje denarja ... itd ... ampak kljub temu negujem otroka v sebi ... in na sreco mam okol sebe ljudi, k me sprejemajo tako kot sem ... peterpanovsko ... ;)

     

Objavite komentar

<< Home