kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, januar 8

zgodba o roza dežniku

Ko sem pred nekaj dnevi na mojem msn-ju prikazala slikco mene z roza dežnikom sredi ulice, je le ta zbudila kar precejšnje zanimanje. Vsem je bil seveda najbolj zanimiv ta roza dežnik. Sama res nisem pristaš roza barve in pred 2 mesecema še sama ne bi verjela, da bom kdaj hodila naokoli z roza dežnikom. Ampak kaj hočemo, včasih se zgodi tudi tisto, kar najmanj pričakujemo.

Pa da vam povem zgodbo o tem posebnem dežniku, ki je bil razlog, zakaj je bila fotka sploh posneta. Bilo je v Dublinu, ki naj bi bil novembra zelo deževen. Na dežnik pa se je Gregor vseeno spomnil zadnji hip in prvi, ki ga je v veži našel je bil roza dežnik njegove mlajše sestre. Ok... upajmo da v Dublinu ne bo preveč deževalo... Dublin res ni bil tako zelo deževen kot so obljubljali, ampak vseeno, občasno je bilo potrebno iz nahrbtnika vzeti tudi dežnik. In pač ok, zaradi nenavadne barve dežnika sva si jih z Gregorjem za tistih 5 dni zamenjala: jaz njegovega roza, on mojega sivega.
V začetku sem se zdela sama sebi smešna s tem roza dežnikom, ampak čez dan ali dva sem se ga pa prav navadila... ga že kr mal pogrešam... hehe :)


in tale slikca se mi zdi res prov posrečena...hehe...

Oznake: