kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

petek, december 29

denarnice za eure

A se tud vam zdi, da letos izvirnost poslovnih daril ne seže dlje od denarnic za eure? Če odštejem standardne kulije in koledarje, ki jih dobiš tko 'mimgrede', sem letos dobila dve nekoliko drugačni 'poslovni darili'. Seveda - DVE denarnici za eure.. super. Sej tkole sem kar vesela da nimam veliko 'poslovnih partnerjev'. Moja kolekcija trenutno šteje 8 takšnih in drugačnih denarnic za kovance. Priznam, nekaj sem jih sama prinesla iz raznih potovanj, veliko večino pa sem dobila v dar. In nekaj jih tudi uporabljam že nekaj časa. Predvsem ko zaidem ven iz Slovenije in je v mojih žepih več drobiža kot ponavadi. In priznam, da so zelo uporabne. V eni tako še vedno hranim preostanek kun letošnjega poletja. Namembost tiste iz Grčije sem rahlo spremenila v mini paket za prvo pomoč. Vseeno pa še vedno ne vem, kaj naj sedaj počnem s preostalimi 6? Aja, eno, ki je bila za razliko od ostalih nekoliko bolj 'fina', sem dala mami... no ja, sej zdej jih mam pa samo še 5 ... mhm...

tko da, če me že čaka kje še kakšna, naj bo za spremembo vsaj polna...

Oznake: