kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, december 27

prazniki, prazniki, prazniki...

čeprav še vedno ne duha ne sluha o pravem zimskem vzdušju, se novo leto neizbežno približuje, in z novim letom tudi redna zaposlitev... konec študentskih dni :(
Zato sem se odločila, da bom tale zadnji decembrski teden vzela še nekoliko 'po študentsko'. In k temu sodi bluzenje po bližnji in dalnji okolici in obilica dobre zabave. Glede na to, da se že od mojega diplomiranja dalje non stop nekaj dogaja, in mi je trenutno tole življenje v Sloveniji po dolgem času spet všeč, mi očitno kar ratuje. Danes se je jutranje drsanje (ja juhuhu... kako nor filing je blo spet stat na drsalkah... to morm definitivno pogosteje počet) razpotegnilo v nekaj malega opravkov (ja končno sem zamenjala vrečo slovenskih kovancev za 5 sit), sprehod do Hangarja, čaj, še en krog okrog jezera, kava, pica... in za zaključek domača medica...
... in dan se še ni končal ...

ps: če je še komu do podobnih 'aktivnosti', veste, kje me dobite ;)

Oznake: