kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, januar 31

la vita e bella...

Zadnje čase se mi zdi, da se mi dogajajo same fine stvari (no ja, vmes mam kšn slab dan ko se skregam z domačimi, ampak ok, na takšne trenutke je najbolje pozabiti):
najprej me je razveselil prvi sneg letošnje zime in temu primerna čudovita s soncem obsijana narava. O odlični zabavi je že bilo govora, po dnevu počitka sem končno odšla tudi na sankanje... V vsem tem uživam ob starih dobrih prijateljih, jim dodam še kakšnega 'že malo pozabljenega' in kopico novih veselih poznanstev. S službo sem zadovljna in kot kaže bo v njen sklop spadal tudi prenekater krajši seminar ali predavanje po Sloveniji (upam da kdaj tudi v tujini). In potem so tu še presenečenja in dobra volja raznih uslužbencev. Tako mi je danes v trenutku prešinilo, da bi lahko peljala prat avto... in čez 5 min sem bila v avtopralnici, brez gužve, brez čakanja in tudi brezplačno, je rekel dečko in mi avto še povoskal (baje zato ker je spočit in dobre volje :) ... no sej za kavo je vsen dobil)... super, tam bom še prala avto... :) Hehe...

Oznake: