kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, januar 15

Cusco

Danes bom pa res bolj kratka. Spremenila sem mal plane, in sem iz Arequipe odsla direktno v Cuzco. In tale Cuzco mi je ful ful vsec.. je precej manjsi, bolj na izi. Itak pac razumljivo ful turistov in tud mal drazi, amapk ok, ni panike. Danes je v bistvu moj prvi dan ko potujem sama, tko bolj za intermezzo ker ze jutri zjutraj pride Petra, pol cez kaksn dan pa se nama pridruzi se Anze.
No v glavnm ze vreme tukaj je dans enkrat za spremembo odlicno.. oblacki in soncek, ki je popoldan definitivno zmagal. Ze dva dni me vsi sprasujejo, ce sem iz Argentine... nimam pojma zakaj... dans so me vprasal ce sem iz Brazilije (ker bojda imam brazilski naglas... mhm.. le zakaj?)... No sm pa med posedanjem na enem izmed trgov spoznala ene stir perujce iz Lime (en par, ena zenska in en tip). V bistvu precej zanimiva druscina in ne vem lih kako tocno sm pristala tam vmes... no bili so res vredu in skupaj z njimi in se z enim policajem (k je tip od ene punce) smo sli jest v eno super restavracijo z razgledno tocko.... In sem v enem samem kosilu poizkusila tri perujske specialitete: Pisco sour (v mal drugacni obliki sem ga ze pila), chicho (pijaca iz koruze, brez alkohola, zelo okusno) in alpako (dobro dobro). Tko da, zaenkrat res vse odlicno, tudi ko sem sama :)
tako, moj cas na netu se izteka...

Oznake:

1 Comments:

  • At 16/1/08 08:24, Blogger tea said…

    Ojla, te imam na sumu da že snuješ novo potovanje v brazilijo. Ne išči korenin drugod prisežem, da si slovenka, če si pa bol ciganske sorte je pa tudi prav.
    Kakor sem na brzino prebrala trenutno bolj okušaš pijačo, vsekakor bol apetitlih kot krožnik v prejšnem poročanju.
    Pri tebi sonček, pri nas pa dež. o snegu in zimi pa ni sledu.
    bodi v sončku

     

Objavite komentar

<< Home