kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

torek, april 17

s kolesom pod gorami

Končno je uspelo tudi meni: zrihtala sem kolo (oziroma ga mi je zrihtala ena fajn posadka na servisu) in kolkrtolk tudi koleno. Ni bilo več razloga, da bi odlašala z letošnjo kolesarsko sezono. Po več kot enomesečnem počivanju in lenarjenju (ne samo da je kondicija šla, tud kaka obloga dodatno se ej nabrala) sem se končno spravila v pogon konec prejšnjega tedna. Zaenkrat z relacijami seveda ne pretiravam, vseeno pa se mi je zdelo, da je moja kondicija zrela za nekoliko daljšo turo, ki je sicer vsaj kar se mojega kolesarjenja tiče precej standardna. "Pod gorami" se ji reče, oziroma ji rečem jst, za tiste pa, ki ne veste, pod katerimi gorami je pa pot taka: Kamna Gorica - Lesce - Begunje - pod gorami do Tržiške Bistrice - Kovor - Podbrezje - Podnart - Kamna Gorica. Vse skupaj nekaj manj kot 40 km, vmes pa en dober vzpon, ki je (če štartate iz Begunjske strani) razdeljen na več manjših, kar meni zelo paše. Skratka, tole kolesarsko pot priporočam vsem ne preveč zahtevnim kolesarjem, tisti malo bolj zahtevni jo pa itak lahko podaljšate tja do Golnika in Kranja ali pa na drugo stran do Žirovnice, Jesenic, Kočne... po zmožnostih in željah vsakega posebej. Da se jo pa seveda tud nekolk skrajšat tako, da se izognete Lipniški dolini in greste čez Posavec in Dobro Polje (in mimogrede si lahko ogledate razkopano traso bodoče avtoceste - katastrofa!!!) Jst upam, da bom tja do konca sezone že razvlekla tole pot pod gorami na eno ali drugo stran, ampak vmes me čaka še kakšna ravno tako lepa tura... Radovna na primer, pa kakšen hiter skok na Talež in Jamnik, pa Kočna, pa čez Besnico v Kranj... eh.. poti je dovolj, volje in energije zaenkrat tudi. In glede na to, da sem od četrtka do danes naštepala tam okol 150 km, vse kaže na dobro sezono. Bomo videli...

Oznake: