kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, februar 8

kaj bomo za pusta?

Pust se približuje. To pomeni, da je skrajni čas, da dobim kakšno pametno idejo, kaj bom letos navlekla nase. Pust namreč še nikdar ni minil ne da bi jaz vsaj za en večer spremenila identiteto. Letos zaenkrat še brez prave ideje, zato se že cel dan trudim, da kakšno dobim. Zaenkrat neuspešno... he, kako lušna Muca copatarica sem bila...hihi. Škoda, ker sem vmes zrasla in mi tale oblekica že dolgo ni več prav...

Oznake:

3 Comments:

  • At 9/2/07 12:43, Anonymous Anonimni said…

    me bomo letos solarke :), lahko se nam pridruzis. kiklca karirasta, dokolenke pa dolga lasulja, blond! hehe sm ti rekla, da bomo se sle paris hilton!

     
  • At 9/2/07 15:27, Blogger kaja said…

    hehe... ja sej.. 5 blondink še vedno v prvem razredu...hehe... hvala za povabilo in če z druge strani ne bo nobenega interesa se vam pridružim... ;)

     
  • At 10/2/07 23:16, Anonymous Anonimni said…

    Jah ... mi smo lani dobl nagrado za praljudi ... Smo bli prov hudi ... in glasni in opazni ... predvsem po zaslugi pravega zajcjega krzna in smrdecih govejih kosti ... ;)

    Letos nam bo pa zmanjkalo casa (izpiti), pa tud interesa lih ni. Ampak nikoli ne ves ... mogoce se pa srecamo ... hehe

     

Objavite komentar

<< Home