kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, julij 12

wiiii.. Bangkok bangkok bangkok....

se mi zdi, da se me pocasi loteva filing backpackanja.... Sicer v zadnjih dveh dneh sem malo izgubila orientacijo za prostor in cas. V sredo zjutraj na vlak do Munchna, na vlaku srezam mladoporocenca iz Kranja na porocnem potovanju, popoldan pohajamo po Munchnu v cakanju vecernega leta.
Nocni let za Bangkok se pricne nekaj pred 22.00, po dobrih 10 urah pa pristanemu v Bangkoku, kjer se dan ravno prevesa v popoldne. Sedaj je ura 21.00 in je temperatura ze prijetna (sploh pod klimami v teh internet obratih), vi pa ste verjetno ravno dobro po kosilu :)

Torej, ce hocem jutri zjutraj ujeti zgodnji bus do meje s Kambodzo, bi morlaa kmalu spat in se potem tudi ob nenormalni uri zbudit. Morda mi uspe zgodaj spat zaradi malo manj prespane noci na letalu, ampak zgodaj zbudit... we will see.

Sicer tak, prvi odtis o Bangkoku je cist super. Tud Kao San je cist simpaticen, si pa ne predstavljam kako je v glavni sezoni. Verjetno se vec ljudi, pa ze sedaj jih je za moje pojme zelo veliko.  Kot morda ugotovaljate, danes se nisem cisto pri volji za pisanje, tako da... vec o Bangkoku ob povratku, ko bom tu kak dna dlje.

Pozdravcek iz BKK.