kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, julij 11

Preden se podam na pot...

evo, pa je spet tukaj... po doooolgem času. Moja naslednja pot. In ko sem pakirala in se pripravljala na tole Kambodžo, sem ugotovila da sem že povsem pozabila kako to sploh gre. In imam občutek da grem en malček "nepripravljena" na pot, čeprav imam zalogo vsega potrebnega v nahrbtniku,in se ne spomnim, kdaj se imela ob začetku poti tako poln nahrbtnik... (imam občutek, da imam par stvari preveč) in tam kjer grem, so tudi trgovine, tako da lahko tudi kaj kupim, če sem že slučajno pozabila spokat. :) Tako da, mislim da je "nepripravljenost" samo občutek in da sem že marsikam šla manj pripravljena. In tik preden grem preverjam še, če še znam uporabljati blog... ker tudi od tega je preteklo ogrooooomno časa. In bilo vmes ogrooooomno sprememb, večinoma dobrih.

Skratka, čez cca pol me moja boljša polovica pride iskat domov in odpelje na železniško postajo... smrk smrk, žal ne gre z mano.
Ampak, dragi moji prijatelji, že čez tri tedene sem spet z vami... vmes pa bom skušala nabirat vsebino in malo zapolniti tale blog... če seveda še znam in če bo čas in tehnika to dopuščala. Do takrat pa en velik objem, zanekrat še iz Radovljice.