kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, julij 19

Na motorju in kolesu med rizevimi polji in vasmi

Za okolico Battambanga sem si vzela dva dni. Vceraj z motorjem (in soferjem), danes pa sama na kolesu, sem se potikala po cudovitih neskoncnih rizevih poljih in skozi vasice, mimogrede obiskala tri templje, vinograd, krokodiljo farmo, pagode, se peljala s t.i. "bamboo train", in tako mimogrede dozivela se marsikaj zanimivega in predvsem zelo pristnega in prijetnega.

Posebna dogodivscina je bil preprost vlak, ki vozi domacine (in turiste). V bistvu je to vlak samo zato, ker pac gre po tirih, sicer pa je bolj podobno eni prikolici, saj "vagon", ki je hrkati cel "vlak"sestavljata dve osi s kolesoma, ena ploskev s kovinskim okvirjem in bambusovimi palicami pocez in motor na nafto. Sedis na bambusovih palicah in drvis skozi pokrajino. Ce na poti srecas drug vlak, ki gre nasproti, je zadeva enostavna. Nekdo mora iztiriti> potniki dol, voznika dvigneta podest, ga prestavita s proge, prestavita posebej se osi s kolesi in to seveda potem lepo sestavita nazaj na progo. Potem lahko spet nadlajujeta vsak v svojo smer. :)

Danes pa sem s kolesom odsla v smeri enega templja, ampak bolj zaradi pokrajine in vasic kot zaradi templja samega. Na poti sem zavila v vasico, kjer se mi je na koncu vasi priblizala zenicka s srpom v roki in mi zacela razlagati svojo zivljenjsko zgodbo. Ker seveda ni znala nic anglesko (pa tega sploh nisem pricakovala), sem mislim da nekako razbrala, da je imela tri otroke, da sta dva umrla se majhna, da sedaj zivi sama. Moz je bil morda ubit v ;asu rezima Pol Pota. U glavnem mal se mi je zasmilila in podarila sem ji odsluzeno majico s kranjsko cebelico... jaz je res ne bom pogresala, ona pa je je bila zelo vesela. Ko sem se vracala, so me v vasi ustavili otroci in seveda, sledilo je nakaj fotk in vsi smo bili zadovoljni. Neverjetno, kako tukaj kjer koli si, na vasi, v mestu, povsod vsi mahajo in pozdravljajo "helo helo". In potem pomagas nazaj, reces helo, mogose se kdaj tudi ustavis in naredis slikico in so super zadovoljni.

Na poti nazaj pa se krokodilja farma, kjer mi je po roki plezal ene dva tedna star brezzobi krokodilcek. :)


Jutri sibam dalje, sem se odlocila, da vseeno obiscem provinso Mondolkiri na skrajnem vzhodu Kambodze, ampak ker ne bo slo v enem kosu, se jutri ustavim v Kompong Chamu.

aja, in opavicujem se, ker ne pripenjam fotk. Se mi je skuru cardreader in jih ne morem downloadat s kartice, tko da... jih vam pokazem ob priliki v Sloveniji :)