kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

nedelja, februar 18

pustovanje

uf.. pa je mimo... Tudi letos zelo uspešno, veselo in debelo. Potem, ko sem približno 45 minut porabila, da sem si na obraz narisala pravo umetnino v skladu z mojo pustno opravo, se je zabava začela z gratis tequilo v Akademiji... maškare maškare maškare.... v nasprotju z Ninja želvami, ki so bile letos med otroci pravi hit (ja Ninja želve so spet IN), med odraslimi ni večjih sprememb. Zame zmagovalec večera je bil doprsni kip A.T.LINHARTA, ki je v Stopu tudi dobil prvo nagrado. Ostali dobitniki nagrad pa, roko na srce, niso vredni omembe. No ja, razen skupinske maske angleških policistk, ki so streljale na vse mimoplesoče in vriskajoče :)
Mi smo se z maskami, izvirnimi ali ne, zabavali kjerkoli že smo se pojavili, ampak ker sem sklenila, da nedelje nimam namena preživeti vsa mačkasta pred tv sprejemnikom, sem se odpravila domov kmalu po četrti uri.
Nekaj fotk pa bo sledilo takoj ko jih dobim v roke...

Oznake: