kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, marec 22

končno!!!

Imam veselo novico (no ja, vsaj zame je bila to vesela novica): v Slovenijo prihajata trgovini Pull and Bear in Bershka!!!!
Kar nisem mogla verjeti danes mojim očem ko sem tik ob Zari v BTC-ju videla dve moji najljubši 'lizbonski' trgovini. Čeprav sama res ne sodim v kategorijo 'shopping freakov' in na dan zelo težko zdržim več kot 3 trgovine (za vsako šopingiranje se moram prej psihično priprviti), sem bial tega res vesela. Potem sploh ni bilo več pomembno če si danes ne bi nič kupila, glavno da dobim Pull and Bear in Bershko :) Obe na kupu in obe 'coming soon'... zakon zakon zakon... tole čakanje na te dve trgovini je blo sicer ekstremno dolgo, ampak ok, bolje pozno kot nikoli. Upam da bo zaloga v trgovinah tudi tukaj po mojem okusu in po takšnih cenah kot je bila na Portugalskem. Komi čakam!

Oznake:

2 Comments:

  • At 28/3/07 18:39, Anonymous Anonimni said…

    Ja, sem vidla inbla tud jst navdušena. Pa glih prou, ko bom spet lahko kej oblekla (upam). Jasna

     
  • At 28/3/07 22:18, Blogger kaja said…

    hehe jasna... veš da sm se takoj nate spomnla k sm vidla tale Pull and bear in Bershko... jeeeee :)
    ja ja.. še mal pa se boš lahko spravla v normalne cune ;)

     

Objavite komentar

<< Home