kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, marec 1

iščejo se teniske

Na začetku sezone (poletne, zimske, spomladanske) se mi rado zgodi, da ne najdem kakšnega športnega rekvizita. Najpogosteje so to kakšne rokavice za bordat (ampak zadnja leta jih zvesto shranjujem na vedno isto mesto), lani sem celo jesen iskala dolge kolesarske hlače, dokler jih nisem sredi zime našla v omari med rjuhami (in ne me vprašat kako so prišle tja). Danes sem skušala začet s tekaško sezono, pa nisem našla tenisk. Ko mi je po pol ure letanja po hiši in brskanja po kleti in garaži prekipelo sem nase navlekla ene stare teniske in vsen šla laufat. V bistvu sem šla bolj sprobat kako se kaj na tek letos odziva moje koleno. Pa morm rečt, da je bla stvar sicer boljša kot lani, ampak vseeno koleno zdrži manj kot moja kondicija.

Oznake: