kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

sreda, december 13

zima prihaja!!!

zdi se, da končno prihaja zima... enkrat za spremembo sem mraza celo vesela. Smo dolgo čakali na ohladitve in končno so prišle. Zdej pa počakamo sam še sneg in stvar bo popolna.... vzamemo sanke in se gremo sankat...JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Še prej pa v soboto na izlet v Salzburg... mogoč me bo tam prijela prednovoletna mrzlica, ker zaenkrat sploh nimam filinga da bo lihkar novo leto. Prav bedno... povsod neke lučke in ljudje kupujejo darila in pišejo voščilnice in ja sm slišala že tud 'Belo snežinko'... Ampak mene se stvar še ni lih čist dotaknila... in čakam... če me zgrabi OK, sicer letos daril ne bo :)


Z zimo je prišla tudi megla v Ljubljani... Danes dopoldan sem se iz s soncem obsijane Gorenjske odpravla v megleno Ljubljano, ampak na mojo srečo sem bla hitro spet nazaj na gorenjskem sončku. No ja, sem se spet prepričala da je prov kul živet 'na podeželju' :)



Lep prehod v hladen del leta vam želim!
... in čim manj ljubljanske megle...


sam za vzorc pa tale slikca s Pokljuke izpred parih let...

Oznake: