kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

petek, marec 9

i am a star

Nekateri med vami ste že opazili, da spet 'krasim' Deželne novice. Kaj takega se ni zgodilo prvič, tako da se že resno sprašujem, ali sem t.i. celebrity (če kaj takega v Sloveniji sploh obstaja)? Hehe, lahko se pa začnem primerjat s Stuškom... Kdo je večkrat na sliki, on ali jaz? :) Ampak res mi ni jasno kje in zakaj vedno ravno mene najdejo??? Pa če priznam na tej fotki tud vedla nism, da me slikajo ker sem bila zatopljena v zgodbo stripa na steni. Jim bom pa od zdej naprej začela moje poziranje zaračunavat. Dans tko al tko ni nič več zastonj :)
Hja, sem pa tud ugotovila, da v Deželnih novicah vsi gledate samo slikce, ker ko je bil objavljen kak moj mali članek, tega ni nihče opazil :) Ampak tisto je bilo vsaj minimalno plačano :)

Oznake:

1 Comments:

  • At 9/3/07 20:52, Blogger koka said…

    Jah, so te vsaj slikal ko si bla na razstavi. V Magu (ja, že to je grozno) so objavili sliko, na kateri se jaz osebno na široko stegujem po kupu hlač. In to v času razprodaj. V BTCju. Kot pravega sodobnega potrošnika...

    Ti se vsaj izobražuješ ;)

    Čeprav bi na tem mestu omenila, da smo bili na razstavi skupaj (za tiste, ki tega ne vejo in iz fotke tega ne morejo razbrati). :D

     

Objavite komentar

<< Home