kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, marec 22

prision break 3.sezona?

Danes sem imela spet ene sanje, ki bi jih razvrstila v kategorijo: very very strange... Znašla sem se sredi dogajanja v Prision Break. Skupaj z Michaelom smo v nekem zaporu (ki je bil nenormalno odprtega tipa) iskali neke očitno zelo ključne informacije. Skratka, zaupana mi je bila pomembna naloga, ampak sem se v labirintu hodnikov popolnoma izgubila. Ma ja, to je bil res en čuden zapor, ki je bolj spominjal na umobolnico, glede na folk, k je bil notr pa na en čist navadn študentski dom... no ja, v sanjah je vse mogoče. Navodilo, da naj hodim ves čas naravnost do konca je bilo v situaciji, kjer se je ta naravnost končal po 10 metrih neuresničljivo. Sredi blodenja po hodnikih sem se seveda zbudila... reklame oz. konec prvega dela 3.sezone mogoče :) Upam, da mi bo v naslednjem delu vseeno uspelo.. hehe