kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, november 30

5. IRCI

Čeprav so me Irci s svojim naglasom dostikrat spravili do tega, da sem podvomila v svoje znanje angleščine, moram reči, da so zelo zelo prijazni in dobrodušni. Sem dobila občutek, da vsako stvar obrnejo na hec in vedno najdejo razlog za smeh.

Samo en dogodek za boljšo predstavo:
Ko sem fotografirala sodove Guinnessa pred pubom, je mimo pripeljal avtobus, ki se je ob rdeči luči na semaforju ustavil, šofer pa mi je dejal tole: ''It's much better when you drink it'' :)

Hja, priznajmo si, Irci SO ljubitelji piva (beri Guinnessa), whiskeya in dobre glasbe. In vse to dobijo, kje drugje kot v svojih pubih.

uf, a se še komu zdi da postajam v raznih ugotovitvah in pisarjenju že prava mojstrica... še mal pa bom pisala za National Geographic :)

Oznake: