kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

ponedeljek, november 6

EASA 2008

Poleti 2008 bo Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo organiziral 10. konferenco Evropske zveze socialnih antropologov (EASA) . Člani Sveta oddelka EiKA so na enem izmed njihovih plodnejših sestankov zbrali imena (nekdanjih) študentov, ki so po njihovem mnenju iz pravega testa, da sodelujejo pri organizaciji dogodka. V tej množici 10 izbrancev sem pristala tudi jaz... Ampak, v redu, če si pa moji profesorji mislijo, da sm iz pravega testa, potem bomo pa zdej vidl če je to res. Na prvem sestanku se seveda nismo zmenili nič konkretnega, malo smo si potalali naloge, oz. če sm natančna, so nam bile podeljene, in zdej naj bi iz naših glav pričele vreti ideje o tem, kaj se bo dogajalo tistih 5 dni v Ljubljani in kako bomo zadovoljili tistih okoli 800 socialnih antropologov iz vse Evrope. mhm... bo treba resno delat... In tako bom zdej 1x mesečno sestankovala s stanovskimi kolegi. no sej, v bistvu mi ne bo škodlo se mal zapeljat vsake tolk časa na faks, poklepetat z bivšimi sošolci in profesorji in med tem še kaj pametnega in konkretnega narest... :) in pridobit si kakšno + točko pri profesorjih (ja ok, glede na to, da sm izpite že vse nardila, mi lahko vsaj pri podiplomcu to pomaga) in referenco za delo naprej (pa karkol naj bi že to blo)

Oznake: