kaja

SPREAD YOUR WINGS - FOLLOW YOUR HEART

četrtek, oktober 19

jabolko & orehi

V sadovnjaku pod našo hišo je kup dreves: jablane, hruške, češnje, slive... In tam čisto na koncu, tik ob gozdičku, je v največji strmini en ogromen oreh. In ker se nam po napovedih starejših obeta dež (po treh dneh slane baje pride dež), sem zgrabila priliko in šla nabrat naš letošnji pridelek orehov - da priskrbim nekaj sestavin za potico :) Pa naj je ta oreh še tako ogromen, pretirano veliko orehov danes pod njim nisem našla. Sem pa zato med listjem in praznimi orehovimi lupinami našla eno lepo živo rdeče jabolko. S katere jablane je padlo mi ni jasno, vendar se mi nekako zdi da je tokrat 'jabolko padlo daleč od drevesa'. No, če že s potico ne bo nič, bomo pa mogoče delali štrudl (hehe... v resnici sem jabolko takoj pojedla ker je bilo preveč lepo da bi ga uporabla za štrudl).
Pa še to: če boste kdaj s palico drezali po listju (z namenom da recimo poiščete orehe), se ne čudite, če drugi mislijo, da iščete sevanje... :) me pa v bistvu zanima, kaj bi se zgodilo ko/če bi naletela na sevanje... mogoče bi se pa palca zlomila? :)

In ko smo ravno pri sadju: mami je danes iz trgovine prinesla mandarine!!! JUHU 'sezona' se je začela!!!

Oznake: